8 > دور عليه تلقاه ..دور عليه دور<

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
انا عملتها اهه


791826007.jpg



معلش يا جوجى
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
لا بجد انا زعلانه عشان انا حلها من سعتها بس مش عارفه ارفعها
بس في حاجه مش حلها زيك
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
انتي بترفعيها ازاي نفرتاري
 

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
تدخلى على اللينك الى ادتهولك كبريا
وتكتبى الرفم الى هيدوهولك والمكان الى فيه الصورة بتاعتك
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
منا عملت كدا
وكتبلي تم التحميل
بس مجتش في المنتدي
اعمل ايه بقا دلوقتي
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
خدى اللينك يا جوجى من هناك وتعالى هنا وحطى اللينك فى المكان هنا ((((((((
insertimage.gif
))))))))
بعدها دوسى اضف رد هتلاقى الصورة ظهرت
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
أنا زهقت كريا ومش عارفه بردو معلش انا بتعبك معيا
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
جوجى بعد ما ترفع الصورة
خديها كوبى وبيست
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
أخر ما وصلتله اني احطلك النك الي عليه الصوره الي انا عملها
مرسيه تويتي
واسفه علي ازعاجك
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
عثوله يا جوجى

شتررررررررررررة يا نفرتارى بس انتوا الاتنين عندكوا نفسسسسسسس الغلطه

دوروا كويس هى غلطه واحدةة فكروا كويييييييس

وبرافو جوجى عرفتى تحطى الصورة بس فكرى عندك غلطه زى نفرتارى
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الغلطه في وحده شطرنج صح
اصلي مش لقيه وحده تانيه وعين وجعتني
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
بس كيريا انا عامله واحده ونفرتيتي عامله واحده
احنا 2 غلط
 

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
طلعت فرشة الدهان

870538071.jpg




 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
شطوره نفرتيتي
فين كريا بقا عشان تحط وحده جديده
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
لا غلط تقرتارى
بصى هسهلهالك
دى صورة منحوته لكن الطبيعى دة الا انا لاعاوزاه مشعاوزة حاجه منحوته الفرشه الا اخترتيها اول مرة هى الا صح
هستنى منك تفكرى بالغلط انتى وجوجى
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
لا برافو عليكى يا جوجى انتى رهيبه
هى فعلا بالادوات الشطرنج بس الا مشلاقياها موجودة دققى كويس
 

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
انا تعبت
تقريبا قطع الشطرنج
وكفاية كدة

415160479.jpg





 

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
سورى نسيت اعمل النجمة اعتبريها معمولة
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
كيريا انا عمله واحده ونفرتيي عامله واحده احنا 2 غلط
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى