دارى على الفضيحه دارى
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 25 مايو 2006 #21 دارى على الفضيحه دارى
My Rock خدام الكل مدير المنتدى إنضم 16 مارس 2005 المشاركات 27,358 مستوى التفاعل 3,260 النقاط 113 الإقامة منقوش على كفيه 25 مايو 2006 #22 يوه, هو في حدا بيداري على فضيحة و يقول انا عملتها... متفكري في الموضوع يا ميرنا...
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 25 مايو 2006 #23 خنقتك خنقتك حاجه عديه يا روك
artamisss مشرف ديموقراطى جدااا عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 2,175 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة In The Kingdom Of Heavens 27 مايو 2006 #24 هههههههه المهم انا منزله الموضوع علشان حد فيكو يعلمنى ربطه الكرافت للمستقبل ربنا يكون فى عونه زوج المستقبل ده انا هاخده واقعد فى بلد عربى كلهم بالجلاليب هنا ك مش محتاجه ربط كرافاتات ههههههههههههه شباب اخر زمن قال مش عارفين يربطوها قال leasantr
هههههههه المهم انا منزله الموضوع علشان حد فيكو يعلمنى ربطه الكرافت للمستقبل ربنا يكون فى عونه زوج المستقبل ده انا هاخده واقعد فى بلد عربى كلهم بالجلاليب هنا ك مش محتاجه ربط كرافاتات ههههههههههههه شباب اخر زمن قال مش عارفين يربطوها قال leasantr
REDEMPTION أنت عظيم يا الله عضو مبارك إنضم 13 يونيو 2006 المشاركات 3,617 مستوى التفاعل 641 النقاط 113 الإقامة على الصخره .. 9 نوفمبر 2006 #25 + شكراً يا ديانا على المعلومات القيمة فعلاً .. أنا للاسف مش بعرف أربطها خالص .. كنت زمان حاولت مره ونجحت .. ولكن لما قعدت فترة مش بلبس كرافتات غير فى الافراح .. نسيتها ثم على رأى روك ... ربطة الكرافت من أيد الزوجه .. ليها طعم تانى .. جميل أن الزوج يبقى واقف قدام مراته وهى تربطله الكرافت .. عموما هتعلم و أوقولك وصلت لغاية فين خير ان شاء الله
+ شكراً يا ديانا على المعلومات القيمة فعلاً .. أنا للاسف مش بعرف أربطها خالص .. كنت زمان حاولت مره ونجحت .. ولكن لما قعدت فترة مش بلبس كرافتات غير فى الافراح .. نسيتها ثم على رأى روك ... ربطة الكرافت من أيد الزوجه .. ليها طعم تانى .. جميل أن الزوج يبقى واقف قدام مراته وهى تربطله الكرافت .. عموما هتعلم و أوقولك وصلت لغاية فين خير ان شاء الله
sharihan New member عضو إنضم 2 ديسمبر 2006 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 6 ديسمبر 2006 #26 على فكرة انا مش بعرف اربط جرفت خالص ونفسى اتعلم
mrmr120 قطة شقية عضو مبارك إنضم 18 أغسطس 2006 المشاركات 10,321 مستوى التفاعل 27 النقاط 0 الإقامة عايشة فى الدنيا 8 ديسمبر 2006 #27 ههههههههههههه مش لازم يا شباب تلبسوا جرفاطات كفاية لبسكم مش محتاج جرفطات
بيترالخواجة <<<< Jesus >>>> عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 872 مستوى التفاعل 12 النقاط 0 11 ديسمبر 2006 #28 الثوانية العسكرية ادبتنا فى راجل مش بيعرف يربط الجرافتة