يلا ياشباب اربطو الكرافت

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
يوه, هو في حدا بيداري على فضيحة و يقول انا عملتها... متفكري في الموضوع يا ميرنا...
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
هههههههه المهم انا منزله الموضوع علشان حد فيكو يعلمنى ربطه الكرافت للمستقبل
ربنا يكون فى عونه زوج المستقبل ده انا هاخده واقعد فى بلد عربى كلهم بالجلاليب هنا ك مش محتاجه ربط كرافاتات ههههههههههههه

شباب اخر زمن قال مش عارفين يربطوها قال :pleasantr
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

شكراً يا ديانا على المعلومات القيمة فعلاً ..

أنا للاسف مش بعرف أربطها خالص .. كنت زمان حاولت مره ونجحت .. ولكن لما قعدت فترة مش بلبس كرافتات غير فى الافراح .. نسيتها :)

ثم على رأى روك ... ربطة الكرافت من أيد الزوجه .. ليها طعم تانى :) .. جميل أن الزوج يبقى واقف قدام مراته وهى تربطله الكرافت .. :)

عموما هتعلم و أوقولك وصلت لغاية فين

خير ان شاء الله :)
 

sharihan

New member
عضو
إنضم
2 ديسمبر 2006
المشاركات
53
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
على فكرة انا مش بعرف اربط جرفت خالص ونفسى اتعلم
 

mrmr120

قطة شقية
عضو مبارك
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
10,321
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
عايشة فى الدنيا
ههههههههههههه
مش لازم يا شباب
تلبسوا جرفاطات
كفاية لبسكم مش محتاج جرفطات
 

بيترالخواجة

<<<< Jesus >>>>
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
872
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الثوانية العسكرية ادبتنا
فى راجل مش بيعرف يربط الجرافتة
 
أعلى