رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير
مصر كلها تبقى معايا
يااااااااااااااااااه طب هشيلها فين هولندا صغيرة مش هتكفي اشيل مصري فيها ههههههههههههههههه
وبعدين هو احنا ناقصين ميا هنا يا يويو احنا هنا الميه عندنا اكتر من الارض ربنا يستر وميقلبش البحر فوق روسنا نروح كلنا فطيس
هههههههههههههههههههههههههههه
متجيبلنا شويه صحرا هنا مفيش صحرا :t33:
اهو بالمرة ينقص التراب الي عندكم واحنا نلاقي حاجه في البيت ننظفها
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
لا يا باشا مين اللى قال كده انا هاضحكك و اكل اكلك
علشان باعرف اكل وانا باضحك
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههتاكل اكلي ههههههههههههههههههههه
طيب يا سيدي ربنا يسامحك مش هقول غير كدا
لالالالا
وهقولك كمان بالهنا والشفا مطرح ما يسري يمري هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا بقا هنام من غير عشا وامري لله :smil13:
لأ مش الهرم الأكبر
انتى مقامك اكبر من كده بكتيير
هاجيبلكبس ما تتخضيش
هى مفاجاءة
هاجيبلك
النيل كله
علشان تبقى معاكى مصر من اولها لأخرها
مش الهرم بس
ههههههههههههههههههه
مصر كلها تبقى معايا
يااااااااااااااااااه طب هشيلها فين هولندا صغيرة مش هتكفي اشيل مصري فيها ههههههههههههههههه
وبعدين هو احنا ناقصين ميا هنا يا يويو احنا هنا الميه عندنا اكتر من الارض ربنا يستر وميقلبش البحر فوق روسنا نروح كلنا فطيس
هههههههههههههههههههههههههههه
متجيبلنا شويه صحرا هنا مفيش صحرا :t33:
اهو بالمرة ينقص التراب الي عندكم واحنا نلاقي حاجه في البيت ننظفها
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه