يلا نطييييييييييييييييييييير

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير


لا يا باشا مين اللى قال كده انا هاضحكك و اكل اكلك
علشان باعرف اكل وانا باضحك
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
تاكل اكلي ههههههههههههههههههههه
طيب يا سيدي ربنا يسامحك مش هقول غير كدا
لالالالا
وهقولك كمان بالهنا والشفا مطرح ما يسري يمري هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا بقا هنام من غير عشا وامري لله :smil13:​



لأ مش الهرم الأكبر
انتى مقامك اكبر من كده بكتيير
هاجيبلك
بس ما تتخضيش



























هى مفاجاءة


































هاجيبلك
النيل كله
علشان تبقى معاكى مصر من اولها لأخرها
مش الهرم بس

ههههههههههههههههههه


مصر كلها تبقى معايا
يااااااااااااااااااه طب هشيلها فين هولندا صغيرة مش هتكفي اشيل مصري فيها ههههههههههههههههه
وبعدين هو احنا ناقصين ميا هنا يا يويو احنا هنا الميه عندنا اكتر من الارض ربنا يستر وميقلبش البحر فوق روسنا نروح كلنا فطيس
هههههههههههههههههههههههههههه

متجيبلنا شويه صحرا هنا مفيش صحرا :t33:
اهو بالمرة ينقص التراب الي عندكم واحنا نلاقي حاجه في البيت ننظفها
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه​
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

ايوة يا فدفودة ايوة انا موافقة لو هنركب مع بعض اركبها و تعدى جمبى و يوحنا نخلية جمب الشباك :smil15:

انا هقعد جمبك دي مفيهاش كلام هو حد يستجري يقعد جمبك وانا موجوده ( طبعا باستثناء بيشوي :blush2:) بس خليني انا اقعد جمب الشباك لاني بحب اتفرج على الدنيا وانا معلقة في السما مزاج بقا تقولي ايه :t33:
ويوحنا هنحجزله على الشباك التاني عشان يخاف هههههههههههههه
مش بذمتكم يا جماعه هتكون رحله محصلتش وعلى فكرة هنقعد في اعلى طابق في الطيارة عشان لو الطيارة وقعت يكون قدامنا 9 طوابق يمكن نلحق ننط من الطيارة قبل ما يوصل علينا الدور​
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

اكيد بتقول عليكى عاقلة وست العاقلين​


يا اخرة صبرها
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
يا ماما ترى صحتها عاملة ايه
طبعا بتقول عليا ست العاقلين دي ماما يعني حتى لو شافتني بشد في شعري وبقطع هدومي هتول اني بهزر ال ..... في عين امه بقا :yahoo:
ومن ناحيه صحتها هيا يوم كدا ويوم كدا والحمد لله على كل حال


بصراحة الجنان مش الرحلة
الجنان هو ان حد يجيله قلب
و يركب العمارة الطائرة
بتاعتك دى يا فادية
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههه


يا سااااااااااااتر عالناس الي بتخاف
يا يويو خليك شجااااااااااااااع زيي وغامر دا مفيش احلى من المغامرات صدقني وخصوصا لو كانت المغامرات في الهواء الطلق وانت معلق بين السما والارض ومش عارف مصيرك ايه هههههههههههههههههههههههههه :yahoo:
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

هههههههههههههههههههههه​

جمب الشباك
ما كنتش اعرف انك بتحبينى للدرجة دى
ماااااااااااااااااااااااشى يا
ديناصور متنكر فى صورة فراشة
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه

ثم مين اللى قال لسيادتك انى مجنون
علشان اركب معاكم طيارة بالمنظر ده
لكن لو مصريين على الركوب يبقى انا اللى اسوق
انا سرعتى على الصحراوى 160 / 170 كم /ساعة
تخيلى بطيارة هاعمل فيكم ايه
انا هاخليكى تحلمى بركوب الطيارة
لغاية ما تقعى من على السرير و انتى نايمة
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ابقى خلى ماما تحطلك مخدة جمبك على السرير
علشان ما تقعيش على الأرض
:smil15:
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

تاكل اكلي ههههههههههههههههههههه
طيب يا سيدي ربنا يسامحك مش هقول غير كدا
لالالالا
وهقولك كمان بالهنا والشفا مطرح ما يسري يمري هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا بقا هنام من غير عشا وامري لله​

يا سيدى على الرقة و الزوق و كرم الأخلاق

لأ يا قمر ما يهونش عليا انك تنامى من غير عشا
انا هاسرقلك الأكل بتاع فراشة
خليها تعمل ريجييم
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه​


[/COLOR][/SIZE]

مصر كلها تبقى معايا
يااااااااااااااااااه طب هشيلها فين هولندا صغيرة مش هتكفي اشيل مصري فيها ههههههههههههههههه

ابقى شيلى منها شوية فى الدانمارك او بلجيكا
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه

وبعدين هو احنا ناقصين ميا هنا يا يويو احنا هنا الميه عندنا اكتر من الارض ربنا يستر وميقلبش البحر فوق روسنا نروح كلنا فطيس
هههههههههههههههههههههههههههه

ابقى فضى الميه الزيادة فى البانيو
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
لا يا باشا ربنا يستر عليكم
عموما البحر مش بيقلب على الناس الحلوة اللى زيك

متجيبلنا شويه صحرا هنا مفيش صحرا :t33:

ما هو انتى لما تفضى الميه فى البانيو

هيتفضل معاكى الصحرا بس
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
اهو بالمرة ينقص التراب الي عندكم واحنا نلاقي حاجه في البيت ننظفها
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه

لا يا افندم انتى فاهمة غلط
التراب اللى فى مصر عمره ما هينقص لو عملنا ايه
عارفة ايه السبب









انه موجود فى عقول المصريين
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه

[/CENTER]
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

انا هقعد جمبك دي مفيهاش كلام هو حد يستجري يقعد جمبك وانا موجوده ( طبعا باستثناء بيشوي :blush2:) بس خليني انا اقعد جمب الشباك لاني بحب اتفرج على الدنيا وانا معلقة في السما مزاج بقا تقولي ايه :t33:
ويوحنا هنحجزله على الشباك التاني عشان يخاف هههههههههههههه

بقى كده عاوزه تخوفينى
مااااااااااااااااااااااااااشى​


مش بذمتكم يا جماعه هتكون رحله محصلتش وعلى فكرة هنقعد في اعلى طابق في الطيارة عشان لو الطيارة وقعت يكون قدامنا 9 طوابق يمكن نلحق ننط من الطيارة قبل ما يوصل علينا الدور

هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه


ضحكتينى يا فادية
مين اللى يلحق يعمل ايه
دى لما عمارة على الأرض بتقع ما حدش بيلحق يعمل حاجة
عاوزة عمارة طايرة فى الجو تقع و احنا نلحق نعمل حاجة
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه


ليه هى الأخت مازينجر ولا سوبر وومان
هههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه







خوفونى من الطيارات زى ما انتوا عاوزين

انتوا احرار اول اما اركب الطيارة هاعيط
و اقولهم على عمايلكم السودة دى و افضحكم على الهوا
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

يا سااااااااااااتر عالناس الي بتخاف
[/COLOR]يا يويو خليك شجااااااااااااااع زيي وغامر دا مفيش احلى من المغامرات صدقني وخصوصا لو كانت المغامرات في الهواء الطلق وانت معلق بين السما والارض ومش عارف مصيرك ايه هههههههههههههههههههههههههه :yahoo:[/SIZE][/CENTER]

هههههههههههههههههههههههههههههه
لا يا ماما ده مش خوف
ده ررررررررررررررررررررررررررررررررعب
هههههههههههههههههههههه
مغامرة فى الهواء الطلق
لا يا ستى اخاف اخد برد
ههههههههههههههههه
هههههههههههههه
متعلق بين السما و الأرض
مش عارف مصيرى ايه
هيكون ايه غير



ان لله و ان اليه راجعون

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه


ربنا يطمنك على ماما و يقومها لك بالسلامة​
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير


يا سيدى على الرقة و الزوق و كرم الأخلاق

لأ يا قمر ما يهونش عليا انك تنامى من غير عشا
انا هاسرقلك الأكل بتاع فراشة
خليها تعمل ريجييم
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه مسكينه يا فروشتي هتعملي ريجيم غصب عنك
حكم القوي بقا هتعملي ايه فوضي امرك لله :fun_lol:​
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

خوفونى من الطيارات زى ما انتوا عاوزين


انتوا احرار اول اما اركب الطيارة هاعيط
و اقولهم على عمايلكم السودة دى و افضحكم على الهوا
هههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه

يا سيدي عيط وافضح زي ما انت عايز المهم تركب الطيارة وتسافر وتوصل بالسلامه ان شا الله :t17:​
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

هههههههههههههههههههههههههههههه​

لا يا ماما ده مش خوف
ده ررررررررررررررررررررررررررررررررعب
هههههههههههههههههههههه
مغامرة فى الهواء الطلق
لا يا ستى اخاف اخد برد
ههههههههههههههههه
هههههههههههههه
متعلق بين السما و الأرض
مش عارف مصيرى ايه
هيكون ايه غير



ان لله و ان اليه راجعون

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه



ربنا يطمنك على ماما و يقومها لك بالسلامة

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة ان لله وان اليه راجعون دي
يا باشا الف سلامه عليك وان شا الله الي يكرهوك يوقعو من طيارة ورقيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ميرسي على دعوتك لماما ربنا يخليك يا باشا ويحفظك من كل شر وشبه شر​
 

wawa_smsm

New member
عضو
إنضم
13 ديسمبر 2007
المشاركات
446
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
Assiut - Egypt
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكى يافادية .. إحنا عملنالك إيه .ليه بس التعقيد ده. :big61:




بس عموما .. أحجزيلى معاكى تذكرة وتكون فى الأدوار الأخيرة ,أصلى بحب الأدوار العالية (ههههههههههههههههههه)

وقولى للسواق أنى هنزل الشارع اللى جااااااااااااااااااااااااااااى.

ههههههههههههههههههههههه :12F616~137:
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكى يافادية .. إحنا عملنالك إيه .ليه بس التعقيد ده. :big61:

معلش يا سمسم حقك عليا سماح المرة دي :t33:


بس عموما .. أحجزيلى معاكى تذكرة وتكون فى الأدوار الأخيرة ,أصلى بحب الأدوار العالية (ههههههههههههههههههه)

من عينيا يا باشا وعلى حسابي كمان ههههههه

وقولى للسواق أنى هنزل الشارع اللى جااااااااااااااااااااااااااااى.

ههههههههههههههههههههههه :12F616~137:

الشارع الجاي هههههههههههههههههههههههههههه
ماشي يا باشا :a63:
 

gift

New member
عضو
إنضم
26 يوليو 2007
المشاركات
1,133
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: يلا نطييييييييييييييييييييير

واااااااااااااااو
 
أعلى