- إنضم
- 9 أغسطس 2007
- المشاركات
- 272
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو
ميرسي يا قمر علي كلامك الجميل
الف مبروك يا قمر
وعقال العريس والتخرج فى يوم واحد
وخلى بالك قلت العريس الاول اهه هههههههههههه
عشن نفرح بيكى
ودى هديتك
واوعى تكون يارا بتلمهم فى الاخر
عارفاها مفترية هههههههههههه
![]()
ميرسي يا قمر علي كلامك الجميل