يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

الف مبروك يا قمر
وعقال العريس والتخرج فى يوم واحد
وخلى بالك قلت العريس الاول اهه هههههههههههه
عشن نفرح بيكى
ودى هديتك
واوعى تكون يارا بتلمهم فى الاخر
عارفاها مفترية هههههههههههه

bisket_aristoc.jpg

ميرسي يا قمر علي كلامك الجميل
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

مبروك عليكي أختي النجاح
أتمنى لكي النجاح الدائم في حياتك آمين

ميرسي جداااااا الله يبارك فيكي
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

الف مبرووووووووووووووووووووووووووك يا مارو يا حبيبتى

على النجاح وعقبال التخرج




والباقى معروف هههههههههههههههههههههههههه


هديتك يا قمر يارب تعجبك



وكمان تورته علشان عيونك يا قمر


الله يبارك فيكي يا حبيبتي
بجد كتييير علي اوي الكلام ده ميرسي يا قمر وميرسي علي ذوقك الجميل
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو


435d5cbcfduh4.gif


مبروووووووووووووووووك ياقمررررررررررررررررررررررررررر ويارب دايما من نجاح لنجاح

ميرسي يا قمر علي الكلام الجميل ده
الله يبارك فيكي
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

naj8gw5.gif


ألف مبرووووووووووووك يا مارو يا قمر وعقبال كل سنة

ميرسي يا قمر الله يبارك فيكي
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

felicitation1yf8uw2.jpg


731059185jm0hu7.gif



يخرااااااااااااااااااااااااااااشى تبقى قريبتى واكون اخر من يقولها هنا مبروووووك

هو اه كنت اوول من يعرف بالنتيجه وقولتلها مبروووووووك بس برضه المفروووض هنا كمان

بس يلا هيا مسمحانى عشان كانت عارفه انه النت فاصل

المهم يا بنننننننننننتى

لولولولولولولولولولولولولولولوولولولوولولولوولى

الف مليوووووووون تسعمائه مليااااااااااااااار

مبروووووووووووووووووووووووووووووووك

عقبال التتخرج يا مارو انا وانتى والعرييييييييس انا وانتى برضه
اياك تعملى حاجه فيهم من غيرى
هههههههههههههههه

وادى احلى تورته لاحلى مارووووووووووو

blackandwhite2tj1.jpg
[/img][/center]

ودى هدييييييتى يا حبببببببببببببببببببى

w6w2005041423473531c3b8ly2.jpg

عشان عارفه انك بتحبى الدبدوباااااااااااات جبتهالك يا قمممممممرى

ربنا معاكى يا حبيبتى ومن نجاح لنجاااااااااااااااااااح يارب

وعقبال العريس برضه
ههههههههه

[/center]

ميرسي يا توتي
يلا مسمحاكي المره دي عشان النت بس
ميرسي يا قمر علي التورته الحلوه دي
وميرسي يا سكر علي الدبدوب حلو اوي
و مبروك ليكي انتي كمان وعقبال العريس
وبعدين التخرج هههههه
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

الف الف الف مبروك يا مارو
انا صحيح ماعرفكيش بس من اللى باين يعنى انك شخصية عسولة
ربنا معاكى ياقمر
وتشرفينا فى كل حتة وفى كل حاجة

الله يبارك فيكي وانا مبسوطه جدااا اني عرفتك يا قمر
ميرسي يا حبي ربنا يخليكي ده انتي اللي عسوله جدا
[/color
]
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: يلا كلنا نبارك لحبوبتي ماروووووووووووو

f13ce414a6sb8.gif


الف مبروك ياقمر ومن نجاح لنجاح يارب

وطبعا عقبال العريس يارب

ميرسي يا حبيبتي الله يبارك فيكي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
الف مليون مبرو علي النجاح يا احلي مارو
ويارب دايما حياتك كلها تكون نجاح في نجاح
وربنا يملئ حياتك كلها افراح ونجاح
 
أعلى