حتبطل لعب في الردود ولا الغي عضويتك؟
انا ماليش دعوة بيها تابت ولا لأ انا ليه دعوة بقلة ادبها اللي ماتوقفتش عنها
ده شخصية طالعه تهدد شخص اي ظافر منه اشرف من امة محمد اللقيط ورضاعة الكبير واللمم
اما عن انه لقيط رديت عليبكي http://www.arabchurch.com/forums/showthread.php?p=15587#post15587
اما عن القردة والخنازير فهذه شتائم قرأنية لا امتلك غير ان اقولك بعدها صدق الله العظيم لانك تلوتي علينا الفاظ قرأنية
وصدقيني ربنا يرحمك من هذا الشيطان المدعو محمد ابن امنة وانا مصره ان اقول انه لقيط
اما عن انه اشرف مني فانتي مخطئة يا فراولة لان بكل بساطه لو كنت كصابرين راقصة فانا افضل من ابن أمنة
وهو يعنى كان حد بيطبق عقوبة الرجم على كل الحريمات عشان يطبقوها على الممثلة وبعدين احنا بقى عندنا ماينفعش تتهمى حد بالفجور غير لما تجيبى اربعه شهداء على ذلك ماعدا ذلك مالكيش حاجة عند هذه المرأة عرض المرأة اشرف واغلى ممن انه يمتهن بالشك او الكلام الجزافى ده مبدئيا بالنسبة بقى لقلة الادب وطوله اللسان فده توقعته لما دخلت المنتدى زى ماتوقعت بالظبط محدش بيطرد غير المسلمين والنصارى يتكلموا براحتهم والشتيمة بتجيب شتيمة بس المشكلة انى ماينفعش اشتم المسيح وانتوا باخلاقك العالية ممكن تشتموا المصطفى لسببين أولا لان المنتدى بتاعكوا هايصين فيه براحتكوا... وثانيا لان اخلاقكوا عااااالية بزيادة حبتين ...........................بس .....كفايه عليكوا كده
وهو يعنى كان حد بيطبق عقوبة الرجم على كل الحريمات عشان يطبقوها على الممثلة وبعدين احنا بقى عندنا ماينفعش تتهمى حد بالفجور غير لما تجيبى اربعه شهداء على ذلك ماعدا ذلك مالكيش حاجة عند هذه المرأة عرض المرأة اشرف واغلى ممن انه يمتهن بالشك او الكلام الجزافى ده مبدئيا بالنسبة بقى لقلة الادب وطوله اللسان فده توقعته لما دخلت المنتدى زى ماتوقعت بالظبط محدش بيطرد غير المسلمين والنصارى يتكلموا براحتهم والشتيمة بتجيب شتيمة بس المشكلة انى ماينفعش اشتم المسيح وانتوا باخلاقك العالية ممكن تشتموا المصطفى لسببين أولا لان المنتدى بتاعكوا هايصين فيه براحتكوا... وثانيا لان اخلاقكوا عااااالية بزيادة حبتين ...........................بس .....كفايه عليكوا كده
اربع شهود ايه يا عقلانيه انتي
دول كانو بيطلعو في التلفزيون يعني بيشفوهم ملايين البشر مش اربعه
يعني لازم ترجموهم مليون مرة
والا هي العقوبه على ناس وناس
وزي ما قالي اخويه Coptic Man
الراجل لما يشوف مرتو بتزني لازم يروح يجيب لها شهود
عشان تترجم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني الي ما يشتري يتفرج !!!!!!!!!!!!!
ربنا يكون فعونكم على الجهل الي انتو فيه :t32:
زعلانه اوي عشان بيشتموا في زكريا بطرس
ومش زعلتي لما زكريا بطرس وهو بيقول الاله بينزل في البراز
مش زعلتي من الاهانه لرب العالمين؟
هل زكريا بطرس اصبح رجل دين اسلامي حتى يخصص برامج لمهاجمة الاسلام
وبعدين ياهانم المسلمين بيردوا على كلام زكريا بطرس
وممكن تدخلي المواقع الاسلاميه وتشوفي الردود
ومنهم كمان الردود المفحمه للشيخ عبدالله بدر على زكريا بطرس
وبعدين صحيح صابرين كانت مش كويسه زمان بس ربنا تاب عليها
وانتي مستكتره عليها التوبه
عقبال لما تتوبي انتي كمان وربنا يهديكي
اولا انا مش بسب يا لورد باشاهو انتي مش وراكي شغلانه في الدنيا غير سب وشتم المسلمين
ليه مفيش مره بتتكلمي وبدافعي عن دينك زي اخوانك
أي اله التي تعرفه وتتبعه ؟؟
اله الاسلام بتاع رضاعة الكبير واللمم والزنا والقتل ؟؟؟؟
صدقني كنت عاوزه اكتب لا تعليق علي ماكتبت
مينا ارجوك انت وروك ماتحذفوش مشاركات مهما كان فيها من شتيمة بالعكس خليهم يشتموا علشان تبان اخلاقهم الحقيقة
وماتنسوش هما ليهم اسوة حسنة في اله ورسول سباب ولعان
معلومة صغيره ليس معني انتقاضي لبرنامج او حتي انتقاضي للاسلام ان بكره المسلمين انا فعلا بطبق كلام المسيح وبحبهم جدا جدا مش منتظره من يأتي ليعلمني محبة الاعداء وتعاليم رب المجد ولتعلم انك اول من لا يطبقها فلا تدينوا لكي لا تودانوا
ورب المجد يبارك تعبكم