يا واش يا واش يا صابرين وبقيتي داعية يا صاب&#1

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
تلغى ما تلغيش ما يهمنيش:t32:
 

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بس قبل ما تلغى هات حاجة تلاعبت فيها فى الردود
 

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
طيب (طظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ)
 

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سب النبى محمد عليه الصلاة و السلام

بسم الله الرحمن الرحيم .اريد ان اسال سؤال. لماذا كلما تتحدثون عن المسلمين تتحدثون عن العلاقات الجنسية . هل هذا هو الشىء الوحيد الذى تعرفوه عنا . انسيتم اننا من حرر مصر من اتتار و منحناكم كامل حريتكم . انسيتم العهد الذى اعطاكم اياه (عمر بن الخطاب) فى فلسطين والذى كان يتضمن بعض البنود من اهمها (الا تمس كنائسكم و لا صلبانكم ولا ان يكره احد على ان يترك دينه ) انسيتم هذا . اننا نريد ان نفتح معكم صفحة جديدة فهل من احد يمد يده لنا بالسلام ام انكم تريدون ان تسبوا نبينا فقط فهذه رسالة سلام منى اليكم :Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox:
 

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سامضى الان واريد ان ارى ردكم
 

حسن المهدي

New member
عضو
إنضم
11 سبتمبر 2006
المشاركات
324
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا ماليش دعوة بيها تابت ولا لأ انا ليه دعوة بقلة ادبها اللي ماتوقفتش عنها
ده شخصية طالعه تهدد شخص اي ظافر منه اشرف من امة محمد اللقيط ورضاعة الكبير واللمم
اما عن انه لقيط رديت عليبكي http://www.arabchurch.com/forums/showthread.php?p=15587#post15587
اما عن القردة والخنازير فهذه شتائم قرأنية لا امتلك غير ان اقولك بعدها صدق الله العظيم لانك تلوتي علينا الفاظ قرأنية
وصدقيني ربنا يرحمك من هذا الشيطان المدعو محمد ابن امنة وانا مصره ان اقول انه لقيط
اما عن انه اشرف مني فانتي مخطئة يا فراولة لان بكل بساطه لو كنت كصابرين راقصة فانا افضل من ابن أمنة


بدون تعليق!
 

رمزى

New member
عضو
إنضم
9 سبتمبر 2006
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بارك الله فيك يا أخى فى الاسلام
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
في انتظار الداعيه الاسلاميه الجديدة سهير رمزي عن قريب
المشكله انهم بعد ما كانو يطلعو عراة في التلفزيون بقو دلوقتي يطلعو كماااااااااان في التلفزيون بس محجبات يعني قبل كانو يعرضون اجسادهم ودلوقتي بيعرضو اسلامهم
طيب انا عندي سؤال هنا للمسلمين
صابرين كانت في يوم من الايام عاهرة فاجرة
وانتو عندكم عقوبه الفجور هي الرجم
وين كان قرأنكم منها ومن غيرها وانتو تشوفوهم عاهرات زانيات ؟؟؟؟؟؟؟؟
والا انتم بترجمو الي انتو عايزينو وبتسامحو الي انتو عايزنو
 
إنضم
25 أكتوبر 2006
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
وهو يعنى كان حد بيطبق عقوبة الرجم على كل الحريمات عشان يطبقوها على الممثلة وبعدين احنا بقى عندنا ماينفعش تتهمى حد بالفجور غير لما تجيبى اربعه شهداء على ذلك ماعدا ذلك مالكيش حاجة عند هذه المرأة عرض المرأة اشرف واغلى ممن انه يمتهن بالشك او الكلام الجزافى ده مبدئيا بالنسبة بقى لقلة الادب وطوله اللسان فده توقعته لما دخلت المنتدى زى ماتوقعت بالظبط محدش بيطرد غير المسلمين والنصارى يتكلموا براحتهم والشتيمة بتجيب شتيمة بس المشكلة انى ماينفعش اشتم المسيح وانتوا باخلاقك العالية ممكن تشتموا المصطفى لسببين أولا لان المنتدى بتاعكوا هايصين فيه براحتكوا... وثانيا لان اخلاقكوا عااااالية بزيادة حبتين ...........................بس .....كفايه عليكوا كده
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
وهو يعنى كان حد بيطبق عقوبة الرجم على كل الحريمات عشان يطبقوها على الممثلة وبعدين احنا بقى عندنا ماينفعش تتهمى حد بالفجور غير لما تجيبى اربعه شهداء على ذلك ماعدا ذلك مالكيش حاجة عند هذه المرأة عرض المرأة اشرف واغلى ممن انه يمتهن بالشك او الكلام الجزافى ده مبدئيا بالنسبة بقى لقلة الادب وطوله اللسان فده توقعته لما دخلت المنتدى زى ماتوقعت بالظبط محدش بيطرد غير المسلمين والنصارى يتكلموا براحتهم والشتيمة بتجيب شتيمة بس المشكلة انى ماينفعش اشتم المسيح وانتوا باخلاقك العالية ممكن تشتموا المصطفى لسببين أولا لان المنتدى بتاعكوا هايصين فيه براحتكوا... وثانيا لان اخلاقكوا عااااالية بزيادة حبتين ...........................بس .....كفايه عليكوا كده

يعني لو واحد لقي مراته بتخونه قدام حبابي عنيه

يروح يجيب 4 شهود عدل يعني اربع رجالة

او يجيب 8 حريم لاني السيدة عندكم نص عقل :smil12:

ويروح يا اكد خيانة مراته :t33:

صحيح امة ضحكت من جهلها الامم
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
وهو يعنى كان حد بيطبق عقوبة الرجم على كل الحريمات عشان يطبقوها على الممثلة وبعدين احنا بقى عندنا ماينفعش تتهمى حد بالفجور غير لما تجيبى اربعه شهداء على ذلك ماعدا ذلك مالكيش حاجة عند هذه المرأة عرض المرأة اشرف واغلى ممن انه يمتهن بالشك او الكلام الجزافى ده مبدئيا بالنسبة بقى لقلة الادب وطوله اللسان فده توقعته لما دخلت المنتدى زى ماتوقعت بالظبط محدش بيطرد غير المسلمين والنصارى يتكلموا براحتهم والشتيمة بتجيب شتيمة بس المشكلة انى ماينفعش اشتم المسيح وانتوا باخلاقك العالية ممكن تشتموا المصطفى لسببين أولا لان المنتدى بتاعكوا هايصين فيه براحتكوا... وثانيا لان اخلاقكوا عااااالية بزيادة حبتين ...........................بس .....كفايه عليكوا كده


اربع شهود ايه يا عقلانيه انتي
دول كانو بيطلعو في التلفزيون يعني بيشفوهم ملايين البشر مش اربعه
يعني لازم ترجموهم مليون مرة
والا هي العقوبه على ناس وناس
وزي ما قالي اخويه Coptic Man
الراجل لما يشوف مرتو بتزني لازم يروح يجيب لها شهود
عشان تترجم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني الي ما يشتري يتفرج !!!!!!!!!!!!!
ربنا يكون فعونكم على الجهل الي انتو فيه :t32:
 

lord11

New member
عضو
إنضم
1 نوفمبر 2006
المشاركات
128
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
زعلانه اوي عشان بيشتموا في زكريا بطرس
ومش زعلتي لما زكريا بطرس وهو بيقول الاله بينزل في البراز
مش زعلتي من الاهانه لرب العالمين؟
هل زكريا بطرس اصبح رجل دين اسلامي حتى يخصص برامج لمهاجمة الاسلام
وبعدين ياهانم المسلمين بيردوا على كلام زكريا بطرس
وممكن تدخلي المواقع الاسلاميه وتشوفي الردود
ومنهم كمان الردود المفحمه للشيخ عبدالله بدر على زكريا بطرس
وبعدين صحيح صابرين كانت مش كويسه زمان بس ربنا تاب عليها
وانتي مستكتره عليها التوبه
عقبال لما تتوبي انتي كمان وربنا يهديكي
 

lord11

New member
عضو
إنضم
1 نوفمبر 2006
المشاركات
128
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اربع شهود ايه يا عقلانيه انتي
دول كانو بيطلعو في التلفزيون يعني بيشفوهم ملايين البشر مش اربعه
يعني لازم ترجموهم مليون مرة
والا هي العقوبه على ناس وناس
وزي ما قالي اخويه Coptic Man
الراجل لما يشوف مرتو بتزني لازم يروح يجيب لها شهود
عشان تترجم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني الي ما يشتري يتفرج !!!!!!!!!!!!!
ربنا يكون فعونكم على الجهل الي انتو فيه :t32:

هو انتي مش وراكي شغلانه في الدنيا غير سب وشتم المسلمين
ليه مفيش مره بتتكلمي وبدافعي عن دينك زي اخوانك
 

nourr

New member
إنضم
11 نوفمبر 2006
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ياجماعة ارجو الافادة هو المنتدى دةلتمجيد المسيحية ولا لسب المسلمين ومنعهم من الرد المحترم على السب والشتيمة
يعنى باختصار
انتم بتقولو ان دينكم يعلم شتيمة الاخر على الرغم من ان منتداكم لا يسمح لاحد بالتعليق المحترم
يعنى عاملين اجتماع عائلى لسب والتنكيل
وبعدين كسبتم اية
افدتو دينكم باية
وهل هذا تدين ؟
راجعو الفاظكم واسالو انفسكم اهكذا يسعد ربكم بابنائة (دة كلامكم)
هذة سماحة المسيح اللى بانين عليها معتقداتكم وافكار دينكم

عارف ايضا ان الحذف للمحترمين ومشاركاتهم سيستمر
لكن ابشركم
بموقعى الجديد مخصوص عشانكم بكل ادب واحترام هاكشف مؤمراتكم على المسيحين قبل المسلمين
كل مسيحى فهذا المنتدى للاسف عار على المسيحية كونها ديانة سماوية لاتقبل ما تفعلون هل منكم من يملك الرد ام يتكفل المتأمر الاكبر بالحذف حتى تظهر حقيقة مايدور
انا متاكد انة لا يوجد مسيحى حقيقى يقبل ما تفعلون
بالمناسبة افعالكم تثبت لنا يوما بعد الاخر اننا على حق
لان قرائنا يثبت ويؤرخ ماتفعلون الان
يعنى انتم الدليل على صدق عقيدتنا وثبات ايماننا
ونحن ايضا الدين الوحيد الذى لاينكر الاديان الاخرى
ويفهم جيدا العقائد الثلاث ولايهين مقداساتها وهذا فخر لى ولابناء المسلمين
لنفترض انكم على حق
لم نرفض المسيحية ولم ننكرها مثل ما تفعلون
اذا كنا على غير حق لانكرنا المسيحية ونبيها
ما الداعى للاعتراف بالمسيحية اذا كنا ندعو لدين واحد وهو الاسلام
هذا هو السؤالظ
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
زعلانه اوي عشان بيشتموا في زكريا بطرس
ومش زعلتي لما زكريا بطرس وهو بيقول الاله بينزل في البراز
مش زعلتي من الاهانه لرب العالمين؟
هل زكريا بطرس اصبح رجل دين اسلامي حتى يخصص برامج لمهاجمة الاسلام
وبعدين ياهانم المسلمين بيردوا على كلام زكريا بطرس
وممكن تدخلي المواقع الاسلاميه وتشوفي الردود
ومنهم كمان الردود المفحمه للشيخ عبدالله بدر على زكريا بطرس
وبعدين صحيح صابرين كانت مش كويسه زمان بس ربنا تاب عليها
وانتي مستكتره عليها التوبه
عقبال لما تتوبي انتي كمان وربنا يهديكي

حضرتك بتكلمني انا يا استاذ لورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
هو انتي مش وراكي شغلانه في الدنيا غير سب وشتم المسلمين
ليه مفيش مره بتتكلمي وبدافعي عن دينك زي اخوانك
اولا انا مش بسب يا لورد باشا
ثانيا انا ديني مش محتاج اني ادافع عنو لان هو واضح وكامل
وكمان انا برد على الي بيحاولو يشوهو ديني وروح شوف منتدى رد الشبهات عن المسيحيه واتاكد لو انت مش متاكد
بعدين بالراحه على نفسك متتعصبش كدا
 

fadi jolianos

New member
عضو
إنضم
14 نوفمبر 2006
المشاركات
62
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
أي اله التي تعرفه وتتبعه ؟؟
اله الاسلام بتاع رضاعة الكبير واللمم والزنا والقتل ؟؟؟؟
صدقني كنت عاوزه اكتب لا تعليق علي ماكتبت
مينا ارجوك انت وروك ماتحذفوش مشاركات مهما كان فيها من شتيمة بالعكس خليهم يشتموا علشان تبان اخلاقهم الحقيقة
وماتنسوش هما ليهم اسوة حسنة في اله ورسول سباب ولعان
معلومة صغيره ليس معني انتقاضي لبرنامج او حتي انتقاضي للاسلام ان بكره المسلمين انا فعلا بطبق كلام المسيح وبحبهم جدا جدا مش منتظره من يأتي ليعلمني محبة الاعداء وتعاليم رب المجد ولتعلم انك اول من لا يطبقها فلا تدينوا لكي لا تودانوا
ورب المجد يبارك تعبكم

أحبوا اعداءكم، باركوا لاعنيك و صلوا من أجل الذين يضطهدونكم."
 

huda

New member
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
71
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ان الله يقبل توبة العـبـد مالم يغرغر وصابرين تابـت
والله سبحانه وتعالى من اسمائه الغفور والرحيم والهادي
وربنا يوفقها وييسر لها طريق الهدايه
فاما كلامك عن رسولنا عليه الصلاة والسلام فلا نبالي به
فالكلام معكي ضائع لانكي بالمختصر المفيد *****
وربنا معاكي ياصابرين الله يزيدك كمان حب لله وايمان وطاعه له ولرسوله
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
أعلى