يا سيدنا قوم قوم كنيستنا أتخدت بالشوم

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
ارحمنا يارب
 

mansor1_2000

منصور باسم يسوع
عضو مبارك
إنضم
26 أغسطس 2007
المشاركات
690
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
تحت راية الصليب
جاهد عن الحق الى الموت و الرب الاله يقاتل عنك (سيراخ 4 : 33)
مهما فعلوا لن نتنازل عن حقوقنا
وان كانت دولة الظلم ساعة
فالهنا الالة الحق كائن وسطنا كل ساعة
ربنا موجود

 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
ليهم الارض ولينا الملكوت

ربنا موجود
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
أمضاء:واحد صعبانة عليه نفسه
تعليق بسيط
أخى المسلم لك الحق فى كل ما تفعل أحنا قعدنا فى مصر لوحدنا 1300 سنة ومع ذلك لما أنت جيت نورتنا فبلدنا (أسف قصدى بلدك حاليا) أحنا برضه غلسنا عليك وقاعدين معاك
نداء للمسيحيين يا ريت نسيب لأخواتنا المسلمين مصر يقعدوا فيها ال1300 سنة بتوعهم علشان تبقى دى قسمة العدل وبعدين نبقى بعد كده نعيش مع بعض فى سلام وطمأنينة
(وأدى دأنى قبل ماأخش أحلقها)

هههههههههههههههههههههههههههههه
ناقص توجه نداء الى الاخوه الاقباط المقيمين فى بلدهم مصر
الرجاء مغادرة البلاد فورا "واحنا حاجزين فندق فى دارفور يشيل من الحبايب 16مليون ولقمه هنيه تكفى 100 "
وكل ده علشان خاطر عيون الوحده الوطنية واستقرار السلام الاجتماعى

نعيما يا عم علشان دقنك ..:p30:
 

el-koptan

New member
إنضم
7 أكتوبر 2008
المشاركات
39
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
أيه الجمال ده يا عم روميو لو الحجز فى الفندق ده بجد أنا مستعد أسيب مصر من أمبارح لو أكدت على الحجز بجد أبقى قلى:p30:
 

الباب

New member
إنضم
8 أكتوبر 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
[.بجد نفسى اعرف فين البابا من كل اللى بيحصل ده يلا يا بابانا خد خطوه جرئه وبلاش السياسه معاهم انقظنا من اللى بيجرالناارجوك يا بابا شنوده الخوف ملا حياتنا ومش قادرين نعيش من كتر خوفنا على اولادنا .
ازاى هيقدروا يواجهو الوحوش دى :17_1_34[1]::sami73::smi106:
COLOR="Purple"][/COLOR]
 
أعلى