أمضاء:واحد صعبانة عليه نفسه
تعليق بسيط
أخى المسلم لك الحق فى كل ما تفعل أحنا قعدنا فى مصر لوحدنا 1300 سنة ومع ذلك لما أنت جيت نورتنا فبلدنا (أسف قصدى بلدك حاليا) أحنا برضه غلسنا عليك وقاعدين معاك
نداء للمسيحيين يا ريت نسيب لأخواتنا المسلمين مصر يقعدوا فيها ال1300 سنة بتوعهم علشان تبقى دى قسمة العدل وبعدين نبقى بعد كده نعيش مع بعض فى سلام وطمأنينة
(وأدى دأنى قبل ماأخش أحلقها)