يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
انا اولاً صدقاً ما كنت اعرف انه لازم اسأل اصلاً جديدة بالاخضر

تانياً حذف المواضيع كان بقصد تهدئة الامور وليس لؤماً

تالتاً انا اصبحت احب المنتدى
انما لو عايزني امشي بمشي
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
quot-top-left.gif
اقتباس
quot-top-right.gif
quot-by-left.gif
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tasoni queena
quot-by-right.gif
quot-top-right-10.gif
تعرفى يا راجعة انا كده برده بتخيل اشكال لاشخاص


بس مش ده روك اللى انا متخيلاه
quot-bot-left.gif
quot-bot-right.gif


اهلا بيكي تاسوني كوينا
امال كيف شيفاة

سلام المسيح


ما بلاش :)
 

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
"يا جماعة اخواى بيدرس فى كلية الاهوت ومرة طلع رحلة مع الكلية
وكان معاهم المرنم زياد شحاتة واخواى اتصور معاة
اى رايئكم اسال اخواى اخلية يقول انت ولا مش انت
بس عايز اسمع صوت روك ياجماع ممكن حد يبعثلى الترنيمة بصوتة

وربنا المستعان .....
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
"يا جماعة اخواى بيدرس فى كلية الاهوت ومرة طلع رحلة مع الكلية
وكان معاهم المرنم زياد شحاتة واخواى اتصور معاة
اى رايئكم اسال اخواى اخلية يقول انت ولا مش انت
بس عايز اسمع صوت روك ياجماع ممكن حد يبعثلى الترنيمة بصوتة

وربنا المستعان .....



!!!!!!!!!!!!! يعنى ايه تسأل اخوك

روك قال ان مش هو زياد شحاتة

وبعدين لكل شخص فى المنتدى حرية الافصاح عن شخصيته الحقيقة من عدمه
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
محسسيني اني بعبع :a82:

لا سيدي الفاضل
بس الحقيقة انت ليك هيبة كبيرة وانا عن نفسي كنت خايفة قوي وانا بنزل الموضوع دة
بس لقيتك قلبك كبير
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
"يا جماعة اخواى بيدرس فى كلية الاهوت ومرة طلع رحلة مع الكلية
وكان معاهم المرنم زياد شحاتة واخواى اتصور معاة
اى رايئكم اسال اخواى اخلية يقول انت ولا مش انت
بس عايز اسمع صوت روك ياجماع ممكن حد يبعثلى الترنيمة بصوتة

وربنا المستعان .....
اهلا بيك اخي الفاضل
يا سيدي مش هو
الزعيم قال انة مش هو
بس انا تخيلتة نفس الشخصية والشكل
نورت الموضوع
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع


!!!!!!!!!!!!! يعنى ايه تسأل اخوك

روك قال ان مش هو زياد شحاتة

وبعدين لكل شخص فى المنتدى حرية الافصاح عن شخصيته الحقيقة من عدمه

كلامك سليم يا حبي
بس بالراحة خوفتية ههههههههه
 
أعلى