يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

يا خراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشى

عيد ميلاد فادى ؟؟؟

النهرضه يوم غييييييييييييييييير عااااااااااااااااااااااادى يا جماااااااااااااااااااااااااااعه

كل سنه وانت طيب يا فادى

وعقبال 588655433110 سنه





69366488es7.gif

ودى أحلى تورتايه لأحلى عيد ميلاد


20640583sv9.jpg


ومانستش الحاجه الساقعه طبعا وبزياده شويه عشان الحساب القديم صح كده ؟ههههههههههه


38494087ny7.jpg

و كماااااااااان علبة شوكولا جااااااااامده أهى بس أوعى تاكول كتير ياباشا عشان مش تطخن


76808521bj6.jpg

اية دة كلة اية دة كلة

ربنا يخليكى ليا يا ميريام تورتة وحاجة ساقعة وكمان شوكلاتة

طب يلا يا جماعة مكسوفين من اية

حد فى الطبق وكل يعنى

ما حدش يكسف كلنا اخوات
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

كل سنة وانتا طيب
وعئبال ال120 سنة ياارب
وتحقق كل اللي بتتمنااااااااه
سنة سعيدة عليييييييك ^_^​
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

كل سنة وانتا طيب
وعئبال ال120 سنة ياارب
وتحقق كل اللي بتتمنااااااااه
سنة سعيدة عليييييييك ^_^​

شكرا ليكى يا ارووجة على التهنئة وكل سنة وانتى طيبة

وباذن يسوع تكون سنة حلوة على الكل
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
1243.gif







كل سنة وانت طيب وعقبال 45692315874 سنة
وربنا يباركك ويحقق أمانيك أحلامك وطموحاتك
ودايما مبسوط ومتألق فى المنتدى




معلش جت متأخرة بس كنت مسافرة اول امبارح ورجعت امبارح الفجر ومدخلتش المنتدى

يلا نحتفل بعيد ميلاد واحد من أجمل أعضاء المنتدى


w6w200504201145133d36cad38.gif


18691587nw0.gif

spacer.gif
butterfly_cakes_1.jpg


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday
happy birthday

happy birthday to to you

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة سنة حلوة
سنة حلوة مع يسووووووووووووووووووووووع


ويلا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد (انت طبعا )
هيكون عيد ميلاده الليلة اسعد الاعياد فلحيا ابو الفصاد(انت تانى):new6:

ودى تورتة صغننة ليك وحديك
prettyinpinkheartcake.jpg

ودى حلويااااااااات كتيرة علشان انا بحب الشوكولا

903653181lq4.jpg



وده أغلى بيبسي

The-100000$-Pepsi-Can.jpg

ودى بقي للناس الكتيرة اللى جاية تحضر البارتي معلش انا مش بحب غير الكولا والبيبسي يعنى هو ده الموجود مش انانية خالص اوعوا تفهمونى صح
get102007upload2worldcofc7.jpg


ودى هديتي يارب تعجبك

nejom126ij1.jpg


يلا بقي اتاخرنا خالص وفلسنايلا فلسعوا من هنا بسرررررررررعة
كل واحد يروح بيته
هشووووووووووووا
 
التعديل الأخير:

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
Happy_Birthday.bmp


كل سنة وانت طيب يا فادي و عقبال مليون سنة مع يسوع

وادي كمان التورتة يلا هيص ياعم


Happy_18th_Birthday_by_emilu.jpg


ودي بقى هديتي

gift-service.jpg
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
فااااااااااااادى
كل سنة وانت طيب وعقباااااااال 100 سنة
المهم بقى
انا عايزة من التورتة الشيكولاتةةةةةةةة
الى جابتها ميرياااااااام
وحفاظا على نظااااام الحفلة انصحك تجيبهالى على طووووول
دى شيكولاتة يافاااااادى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

1243.gif







كل سنة وانت طيب وعقبال 45692315874 سنة
وربنا يباركك ويحقق أمانيك أحلامك وطموحاتك
ودايما مبسوط ومتألق فى المنتدى




معلش جت متأخرة بس كنت مسافرة اول امبارح ورجعت امبارح الفجر ومدخلتش المنتدى

يلا نحتفل بعيد ميلاد واحد من أجمل أعضاء المنتدى


w6w200504201145133d36cad38.gif


18691587nw0.gif

spacer.gif
butterfly_cakes_1.jpg


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday
happy birthday

happy birthday to to you

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة سنة حلوة
سنة حلوة مع يسووووووووووووووووووووووع


ويلا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد (انت طبعا )
هيكون عيد ميلاده الليلة اسعد الاعياد فلحيا ابو الفصاد(انت تانى):new6:

ودى تورتة صغننة ليك وحديك
prettyinpinkheartcake.jpg

ودى حلويااااااااات كتيرة علشان انا بحب الشوكولا

903653181lq4.jpg



وده أغلى بيبسي

The-100000$-Pepsi-Can.jpg

ودى بقي للناس الكتيرة اللى جاية تحضر البارتي معلش انا مش بحب غير الكولا والبيبسي يعنى هو ده الموجود مش انانية خالص اوعوا تفهمونى صح
get102007upload2worldcofc7.jpg


ودى هديتي يارب تعجبك

nejom126ij1.jpg


يلا بقي اتاخرنا خالص وفلسنايلا فلسعوا من هنا بسرررررررررعة
كل واحد يروح بيته
هشووووووووووووا

اللة اللة كل دة ليا انا يا يارا

ربنا يخليكى ليا

بس انا نفسى مرة واحدة اشوف الحاجات دى قدام عنيا مش صور وبس :smil8:


وبعدين فىن الاطباق والشوك يا بنتى
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

Happy_Birthday.bmp


كل سنة وانت طيب يا فادي و عقبال مليون سنة مع يسوع

وادي كمان التورتة يلا هيص ياعم


Happy_18th_Birthday_by_emilu.jpg


ودي بقى هديتي

gift-service.jpg

انا بطنى هتفرقع من كتر التورت يا جماعة

بس التورتة بتاعتك حلوة اوى

منين دى

من محل تاج الملكة ولا اية :d
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

فااااااااااااادى
كل سنة وانت طيب وعقباااااااال 100 سنة
المهم بقى
انا عايزة من التورتة الشيكولاتةةةةةةةة
الى جابتها ميرياااااااام
وحفاظا على نظااااام الحفلة انصحك تجيبهالى على طووووول
دى شيكولاتة يافاااااادى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه

ياربى عليكى يا كيكى

حتى التورتة يا سيتى عايزاها

ارحمى نفسك يا بنتى

بس اقلك

ما تغلاش عليكى احنا فى عيد ميلاد ولازم الكل ينبسط

ولا اية

تعالى خديها
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

اللة اللة كل دة ليا انا يا يارا

ربنا يخليكى ليا

بس انا نفسى مرة واحدة اشوف الحاجات دى قدام عنيا مش صور وبس :smil8:


وبعدين فىن الاطباق والشوك يا بنتى
ههههههههههههههههههههههه
مفيش احسن من الطبيعي
الطبيعي يكسب
شوك واطباق ايه
ايه الكلام الفاضي ده
باديك طبعا:t30:
وبدل الفوطة فى هدومك وهدوم الناس الموجودة:t30::t30:
لسه هندلع ونقول شوك وسكاكين واطباق؟:t30::t30::t30:
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

ههههههههههههههههههههههه
مفيش احسن من الطبيعي
الطبيعي يكسب
شوك واطباق ايه
ايه الكلام الفاضي ده
باديك طبعا:t30:
وبدل الفوطة فى هدومك وهدوم الناس الموجودة:t30::t30:
لسه هندلع ونقول شوك وسكاكين واطباق؟:t30::t30::t30:

موافق بس بشرط همسح ايدى فى هدومك انتى
اية رايك
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

هههههههههههههههههههههه

ياربى عليكى يا كيكى

حتى التورتة يا سيتى عايزاها

ارحمى نفسك يا بنتى

بس اقلك

ما تغلاش عليكى احنا فى عيد ميلاد ولازم الكل ينبسط

ولا اية

تعالى خديها

زوووووووووووووق
وربنا زوق من يومك يافاااااااادى
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

موافق بس بشرط همسح ايدى فى هدومك انتى
اية رايك

ههههههههههههههههههههه جدع
تمااااااااااااااااااام كدة
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

موافق بس بشرط همسح ايدى فى هدومك انتى
اية رايك
:t9::t9::t9:
ههههههههههه ده لو طولتنى
انا هاجى اكل طبعا كعادتى وامسح ايديا فيكوا كلكوا وابلغ فرار:t30::t30::t30:
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!


زوووووووووووووق
وربنا زوق من يومك يافاااااااادى

بعضا ما عندكم يا كيكى

كل حاجة بنتعلمها منك
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

ههههههههههههههههههههه جدع
تمااااااااااااااااااام كدة

امال اية يا كيكى هو انا هسبها
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: رد: رد على: رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

:t9::t9::t9:
ههههههههههه ده لو طولتنى
انا هاجى اكل طبعا كعادتى وامسح ايديا فيكوا كلكوا وابلغ فرار:t30::t30::t30:

يا بنتى دا انا عندى كلاب بوليسية تجيب السبع من ديلة مش هيعرفوا يجبوكى انتى

انتى الى اقترحتى كدا ودا عيد ميلادى يعنى اى طلب لاى حد يتنفذ
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ههههههههههههه
شكلى ادبست؟
دى اخرة اللى يعزم؟
خلاص ياعم فادى
الشوك والسكاكين والاطباق موجودين
بس من مطبخك بقي واتحمل
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
رد على: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

مطبخى مطبخى انا موافق

بس يبقى عيد ميلاد محترم وشيك كدة

هروح انا بقى اجيب باقى اللاوزم وجى
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد: رد على: رد: يالا حالا بالا حايوه أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!

وانت طيب يا استفانوس

وياريت تبقى سنة حلوة وافضل معاكم هنا فى المنتدى وسط اخواتى بجد
آمــــين
ربنا يباركك
 
أعلى