رد على: رد: يالا حالا بالا حيواا أبو الفصاد ( أحلى ديانه ) !!!!!!
اية دة كلة اية دة كلة
ربنا يخليكى ليا يا ميريام تورتة وحاجة ساقعة وكمان شوكلاتة
طب يلا يا جماعة مكسوفين من اية
حد فى الطبق وكل يعنى
ما حدش يكسف كلنا اخوات
يا خراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشى
عيد ميلاد فادى ؟؟؟
النهرضه يوم غييييييييييييييييير عااااااااااااااااااااااادى يا جماااااااااااااااااااااااااااعه
كل سنه وانت طيب يا فادى
وعقبال 588655433110 سنه
![]()
ودى أحلى تورتايه لأحلى عيد ميلاد
![]()
ومانستش الحاجه الساقعه طبعا وبزياده شويه عشان الحساب القديم صح كده ؟ههههههههههه
![]()
و كماااااااااان علبة شوكولا جااااااااامده أهى بس أوعى تاكول كتير ياباشا عشان مش تطخن
![]()
اية دة كلة اية دة كلة
ربنا يخليكى ليا يا ميريام تورتة وحاجة ساقعة وكمان شوكلاتة
طب يلا يا جماعة مكسوفين من اية
حد فى الطبق وكل يعنى
ما حدش يكسف كلنا اخوات