- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
رد على: رد: هل اتهدمت حياتك برحيل انسان
حزنت كتير للفراق وهاد تقريبا بقى عادى بلنسبالى لأنى ديما بسافر ومش متواجد بأى مكان معين
لكن ديما بحس ان فى سلام بداخلى
منين بيجينى معرفش
بس بحس انى مرتاح واقدر اكمل فى العادى
بس بينى وبينك اكيد دة من ثقتى فى سيدى
برغم انى ديما بزعلة اوووووى
بس اكيد هو مابيتخلى عنينا وبيعزينا وعنية علينا ديما
شكرا للموضوع
شكرااااااااااااااااااااا جوجو على التعليق الجميل
ربنا يباركك
ربنا يباركك