هترفعوااااا بأيه النهارده يا أعضاء ؟!!!!!

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
امممممممم
ماشى
هعدبها الناس لبعضيها

بس انا زعلانه بقى
انا بحب السمك المقلى او المطجن
مليش فى المشوى بقى
ولا انت مستقصدنى يعنى
خلاص شكرا وزحلانه انا :(
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
بس تصدق جوعتنى
عاوزة اكل انا بقى دلوقت

وات كان اى دو ناو :((
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
لالالا استني
هو انت جايبلنا سمكه وجاي تضحك علينا بيها
ليه هو احنا هنتصور جمبها ولا ايه ؟؟؟؟؟
لالالالالالالا يا وليم المكلام دا مينفعش
ومش هتضحك علينا
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ايوة ياميرو
بالظبط كلامك كده
هو بيضحك علينا بكام طبق كده
شكله نسى ان احنا الىل هناكل
كان فاكر انه هياكل واحنا نتفرج عليه ونتصور جمبه
ههههههههههههههه
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
غلبان يا تويتي
اصله ميعرفش اننا ممكن ناكل السمك بالطبق بتاعه
ههههههههههههههههه
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
امممممممم
ماشى
هعدبها الناس لبعضيها

بس انا زعلانه بقى
انا بحب السمك المقلى او المطجن
مليش فى المشوى بقى
ولا انت مستقصدنى يعنى
خلاص شكرا وزحلانه انا :(

هو انتى لسة ما دخلتيش التقفيصة
تويتى
وكمان من كتر الفول والطعمية والبصارة
مش شايفين ان فى سمك مقلى يا حول اللة
ههههههههههههههههههههههههههههههه
انا رجعت فى كلامى وها اقلب السفرة
وفعلا يا بنات طنطو حوا ولا بيعجبكم العجب ولا حتى الصيام فى رجب
ومنتظرك فى الرفاع عشان نتعشى بيكى وسلميلى على ميرو :crazy_pil
:big37: :36_1_66:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
طنطو حوا بتسلم عليك وبتقولك
متنساش وانت راجع من شغلك
ولا وانت راجع من السفر
تجبلنا معاك تمون الشهر
احسن التلاجه بقت فاضيه خالص
ههههههههههههه
 

monygirl

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 نوفمبر 2008
المشاركات
1,894
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
دنيا ملهاش امان
فعلااهم حاجة فى الرفاع الشكولاتة دى بس.مش مهم اى حاجة تانية .كل سنة وانتم طيبن
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
طنطو حوا بتسلم عليك وبتقولك
متنساش وانت راجع من شغلك
ولا وانت راجع من السفر
تجبلنا معاك تمون الشهر
احسن التلاجه بقت فاضيه خالص
ههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههه
طمنيها ان التلاجة دايما عمرانة
وها تعمر اكتر بفرخة المنتدى
:8_5_17:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
بلاش فرخه دى

انا زعلانه منكوا
ومش هدخلكوا تانى :(
 
التعديل الأخير:

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
بلاش فرخه دى

انا زعلانه منكوا
ومش هدخلكوا تانى :(

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
تويتى
واحنا ما نقدرش نزعل قمر المنتدى وبلاها فراخ
خلينا فى السمك اهو كلة فوسفور
هههههههههههههههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ماشى نقضيها سمك لحد الفطار ونغزى فرختنا كويس عشن ندبحها يبقى فيها الرمىء كدى وتشبعنا
شدى حيلك فاضل شهر
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
ماشى نقضيها سمك لحد الفطار ونغزى فرختنا كويس عشن ندبحها يبقى فيها الرمىء كدى وتشبعنا
شدى حيلك فاضل شهر

حقا جيجى
طول عمرك صاحبة واجب وبتهدى النفوس

:bomb:
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
ماشى نقضيها سمك لحد الفطار ونغزى فرختنا كويس عشن ندبحها يبقى فيها الرمىء كدى وتشبعنا
شدى حيلك فاضل شهر


جيجي يا حبيبتي
هدي البوتجاز ابو اربع شعل اللي مشغلاه دا يابنتي
هههههههههههههه
 
التعديل الأخير:

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
واضح ان جلاتى هنحلى بيها
بس صيامى وفى علب كمان
هههههههههههههه

بت ياجيجى هشد شعرك بس اشوفك تانى
وخلينا فى السمك
انا بحبها كتيييييييييييييير
بس فين ياميستر وليم السمك اللى طلبته
وبعدين المرة دى كتر
احنا كتييييييييييييييييييييير ولا انت مش ناوى تاكل :)
هههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
واضح ان جلاتى هنحلى بيها
بس صيامى وفى علب كمان
هههههههههههههه

بت ياجيجى هشد شعرك بس اشوفك تانى
وخلينا فى السمك
انا بحبها كتيييييييييييييير
بس فين ياميستر وليم السمك اللى طلبته
وبعدين المرة دى كتر
احنا كتييييييييييييييييييييير ولا انت مش ناوى تاكل :)
هههههههههههههههه

خلى بالك بتقلك مش ناوى تاكل يعنى لو مجبتش اكل مش هتاكل
عيب يا فرختى متجيش منك بردوا حد يقول كدى لمستر وليم بردوا
يلا انتوا حرين مع بعض بقى تشد شعرها متجبلكش اكل تقطعوا ميرو براحتكوا :t23:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:
ههههههههههههههههههه
تصدقى مش عارفة لسة
اما اشوف هتعزمينى على ايه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*

ههههههههههههههههههه
تصدقى مش عارفة لسة
اما اشوف هتعزمينى على ايه

تعالى بكرة الكلية وأعزمك على كريب
وربنا يعدى الكريب ده على خير :smile01
ههههههه
يابت مش مصدقة بوقك
طيب اكلتوا ايه النهارده :thnk0001:
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
تعالى بكرة الكلية وأعزمك على كريب
وربنا يعدى الكريب ده على خير :smile01
ههههههه
يابت مش مصدقة بوقك
طيب اكلتوا ايه النهارده :thnk0001:
اوووووووووووووبس
جاية جاية هههههههههه
وانتى مالك ناقص تيجى تعيشى معانا
 
أعلى