بالفراش شوية مكرونة مسلوقة
ههههههههههههههههههههه
عيان
حظ بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلااااااااامتك ياكليم ألف سلامة
أبقى عوضها فى الفطار بقى بس أوعى تنسى هههههه
كل سنة وأنت طيب
أبقى عوضها فى الفطار بقى بس أوعى تنسى هههههه
كل سنة وأنت طيب
بالفراش شوية مكرونة مسلوقة
ههههههههههههههههههههه
عيان
حظ بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عندنا خمس فراخ فى الثلاجه هرفع بيهم
كام فرخة.... صينية لحمة.... بيتزا...مكرونة بشاميل....حما...بط ...وز...
بس
رفعت بمكرونه وهمبورجر واكلت شيكولاته
واى حاجه فطارى عماله اكلها ههههههههههههههههههه
بما اننى عنوس
مرمر مارو
فانا رامى جتتى على بنات طنطوا حوا بالمنتدى
ويلا ورونى ها اترفع باية كل واحدة تجيب اكلها
ومش عايز زواغان لحسن يطلع عليكن انكن بخيلات
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين جميعا ذكورا واناثا
ودمتم بود
انا رفعت خلاص
بفراخ مشويه
كل سنة وانتم طيبين
انا رفعت بمكرونة بشاميل ولحمة مسلوقة ورقاق ونبيت
كل سنة وانتم طيبين
وماله يا وليم
عنينا ليك
انا عليا الفول والطعميه
غلاسه بغلاسه بقي
ههههههههههههههه
انا هرفع بفرختين مشويين واهم حاجه هاكل شيكولاته كتير قبل الصيام كل سنه وانتوا طيبين
انتى يابت يابتاعت الفول والطعمية انتى
مجوبتيش لييييييه :smil8::smil8:
يا جااااااامد نبيت كمان مش اللى بيفتح النفس بردوا
ولا اللى بيسكر30: هههههه
وانتى طيبة ياقمر
ومال نفسك مسدودة كده ليييه ياكوكو30:
هههههههه
ويعني هو انتي اللي جاوبتي يا لمضه ؟؟؟
لالالا يا مرمر نبيت بعملة انا بايدي
بس تحفة
مالك ومال نفسى يا بت
:smil8::smil8::smil8:
ده جزاتى ياد ياللى اسمك كوكو انت :smil8:
بشوفها مسدودة ليييييه :11azy: هههه
ده انت مش بتاكل ياد ولا يبان عليك على كده
اللهم لا حسد يعنى :smil8:
هههههههههههههههه
اه اذا كان كده ماشى
:t30::t30::t30: