- إنضم
- 22 مايو 2007
- المشاركات
- 842
- مستوى التفاعل
- 5
- النقاط
- 0
رد على: نفسي حد يقولى انا صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟؟؟
اختى لورا سلام المسيح معاك ويطلع من المشكلة دى بس انا عايزة اسالك سؤال, ليه انت صدقتى على طول كده وعيشتى فى وهم انه فعلا بيحبك وعايز يرتبط بيك؟ليه مفكرتيش انه ممكن يكون بيتسله او بيضيع وقت مع اى بنت وخلاص سامحينى انتى مكنش المفروض تصدقيه بسرعة اوحتى تديله فرصة انه يعاكسك ولو بهزار وانتى عارفة اساسا انه مدمن ان جاز التعبير هم فعلا مدمن حشيش وما خفى كان اعظم انتى مش عارفة هو ممكن يكون بيعمل ايه تانى وبعدين انا هكلمك لو كنت انا مكانك او حتى لو اختك هتقولك انتى ايه اللى يخليك ترتبطى بشخص اساسا ميعرفش حاجة عن ربنا اصل الشخص ده لو حتى كان بيعرف ربنا عمره ما كان يقرب للساجير او نوع من الادمان بصى انتى افضلك انك تنسيه خالص وتحاولى تكملى حياتك من غيره الحياة مش واقفة على الاشخاص اللى بنقابلهم يعنى مش معنى انك تقطعى علاقتك بيه ان دى نهاية الدنيا لا الحياة مكملة معاكى انت عايشة كويس واكيد اكيد اكيد هتقابلى شخص احسن منه بكتييييييييييييييييييييير لانه فعلا ميستحئقيش لان اللى بيحب حد بيتغير علشانه والشخص ده شكله مش عايز حتى يتغير فكرى فى حياتك انتى ومستقبلك انتى لسة مش عارفة هتاقبلى ايه فى حياتك تانى بس اكيد هتاقبلى شخص احسن منه وربنا معاكى ويوفقك واكيد انتى محتاجة تصلى جامد علشان ربنا ينسيكى الشخص ده وينسيكى المشكلة كلها
اختى لورا سلام المسيح معاك ويطلع من المشكلة دى بس انا عايزة اسالك سؤال, ليه انت صدقتى على طول كده وعيشتى فى وهم انه فعلا بيحبك وعايز يرتبط بيك؟ليه مفكرتيش انه ممكن يكون بيتسله او بيضيع وقت مع اى بنت وخلاص سامحينى انتى مكنش المفروض تصدقيه بسرعة اوحتى تديله فرصة انه يعاكسك ولو بهزار وانتى عارفة اساسا انه مدمن ان جاز التعبير هم فعلا مدمن حشيش وما خفى كان اعظم انتى مش عارفة هو ممكن يكون بيعمل ايه تانى وبعدين انا هكلمك لو كنت انا مكانك او حتى لو اختك هتقولك انتى ايه اللى يخليك ترتبطى بشخص اساسا ميعرفش حاجة عن ربنا اصل الشخص ده لو حتى كان بيعرف ربنا عمره ما كان يقرب للساجير او نوع من الادمان بصى انتى افضلك انك تنسيه خالص وتحاولى تكملى حياتك من غيره الحياة مش واقفة على الاشخاص اللى بنقابلهم يعنى مش معنى انك تقطعى علاقتك بيه ان دى نهاية الدنيا لا الحياة مكملة معاكى انت عايشة كويس واكيد اكيد اكيد هتقابلى شخص احسن منه بكتييييييييييييييييييييير لانه فعلا ميستحئقيش لان اللى بيحب حد بيتغير علشانه والشخص ده شكله مش عايز حتى يتغير فكرى فى حياتك انتى ومستقبلك انتى لسة مش عارفة هتاقبلى ايه فى حياتك تانى بس اكيد هتاقبلى شخص احسن منه وربنا معاكى ويوفقك واكيد انتى محتاجة تصلى جامد علشان ربنا ينسيكى الشخص ده وينسيكى المشكلة كلها