- إنضم
- 1 سبتمبر 2008
- المشاركات
- 28,050
- مستوى التفاعل
- 395
- النقاط
- 0
كل سنه وانتى طيبه يا ميرووووووووووووووووووووو
وعقبال ماتحتفلى بعيد ميلادك المليون على المنتدى
وعقبال ماتحتفلى بعيد ميلادك المليون على المنتدى
![]()
ساااااامحينى يا حبيبتى جايه متأ خره
كل سنه وانتى طيبه ومنورانا يا مشرفتنا الرقيقه وعقباااال 100 سنه وانتى منورانا
![]()
مش عارفه اقولك مبروك ولا اقولك كل سنه وانتى طيبه ولا اقولك ايه
كل اللي هتقوليه هيبقي جميل منك يا قمر
بس حقيقى المفروض كل الكلام الحلو يتقال فى يوم زى ده
عندك حق
كل الحلو بسبوسه كنافه هههههههه
مبروك سنه جميله عدت فى حياتك زى اللى عدت علينا كلنا
ميرسي يا حبيبتي
يارب يا ميرو عقبال السنتين والتلاته والعشره يارب
وتفضلى منورانا يا قمر
ربنا يخليكي ليا
وانا اللي بتمني اني افضل معاكو علي طول
سورى بقه جيت متأخره
كل سنة وانتى طيبة ياميرو ياقمر ربنا يبارك حياتك
وانتي طيبه حبيبتي
ويبارك حياتك
وعقبال مية سنة وانتى دايما معانا ياحبيبتى
اااااااااااااامين يارب افضل معاكو علي طول
بس ميه سنه مش كتير شويه ؟:t9:
دا حتي انتوا هتزهقوا
طبعا انتى عارفنى طفسة مش بتاعت هدايا
انتي هتقوليلي
وجاتوهات وكلام فاضى من ده
انا باكل وبشرب وبس
بس ؟
لا بسيطه انتي جايه في جمل يعني
فين الاكل بقى هعملك فضيحة هنا
انتي يا بت داخله تسيحيلي ولا ايه
وانتي طيبه يا سويتيكل سنه وانتى طيبه يا ميرووووووووووووووووووووو
وعقبال ماتحتفلى بعيد ميلادك المليون على المنتدى
![]()
![]()
كل سنة وانتى طيبةة يا ميرو
وديما وسطينا ومنورانا
ربنا يباركك
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عقبال ميه 50 سنة
![]()
30:
30:
30:
كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة وانا اقول انا فرحت ليه كده مرة واحدة
وانتي طيبه يا حبيبه مرموره
اكيد فرحتي مره واحده لانك افتكرتي نكته تلاقيكي
أتارى عشان بقالنا سنة بحالها أصحاب واخوات كمان30: هههههه
تصدقي اه
انا اللي مبسوطه بجد
ويااااااااارب كده تحتفلى بالميلاد الخمسين فى المنتدى ونقولك ساعتها يا تيتة ميرو :t30:
ليه هبقي تيته علي الخمسين :t9:
دا في بعدك هفضل صغننه لسه
ويلا امرى لله تورتاية بحالها ليكى بس علشان تاكلى وتتغذى كده ههه
وليه محسسني انك متضرره كده عشان جبتيلي تورته
يساتر يارب
وبعدين يا بت انت هو حد قالك اني ما بكلش
![]()
كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة ودايماااااااااااااااااا منورانا
كل سنه وانتى طيبه يا ميرو
و عقبال 100 سنة
كل سنة وانتي طيبة
انا دايما متاخره كدا بس معلش العتب علي الجزر بقي
هههههههههه
ولا متاخر ولا حاجه ياباشا
لاحقتينا في المعاد
وبعدين يا بنتي ميه مره اقولك كلي جزر عشان يقوي النظر
كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرو
وانتي طيبه يا نوفا يا غاليه
وعقبال ما تكملي كل سنين عمرك في المنتدي يارب
اااااااااااااااااااااامين
ودي هديه بسيطه كدا ويارب ذوقي يعجبك
![]()
![]()
![]()
ياااااااااااااااااااااااااالهوي دا انا غتنيت مره واحده
ايه كل الهدايا دي اوعي يكونوا فلصوا وانتي بتغشيني
واروح انا في داهيه
ههههههههههه
هما مسروقين طبعا بس ما يغلوش عليكي يا جميل
اه ايوا كدا
اظهر وبان عليك الامان
قري واعترفي
لكن برضه حلوين كفايه انهم منك
مسروقين مسروقين هخدهم برضه
طلهم ليكي بس
هههههههههههههههههههههههه
اه ثبتيني بكلمتين
ههههههههه