ميلادي الاول علي منتدايا الغالي

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
كل سنه وانتى طيبه يا ميرووووووووووووووووووووو
وعقبال ماتحتفلى بعيد ميلادك المليون على المنتدى
157337tq2.gif

538430lre8.jpg
[/CENTER]
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
239.gif


ساااااامحينى يا حبيبتى جايه متأ خره
كل سنه وانتى طيبه ومنورانا يا مشرفتنا الرقيقه وعقباااال 100 سنه وانتى منورانا

1179644967_1114.gif
ولا متاخره ولا حاجه
عموما لحقتينا قبل ما نطفي الشمع ونقطه التورته
وانتي طيبه يا دوندون
ويارب اكون معاكو علي طول
ومفيش حاجه تفرقنا من بعض
وميرسي علي الورد الجميل
عرفتي منين اني بحب الورد ؟؟؟:t9:

 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
412705547.gif


:p30::p30::p30:

كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة وانا اقول انا فرحت ليه كده مرة واحدة

أتارى عشان بقالنا سنة بحالها أصحاب واخوات كمان :p30: هههههه

ويااااااااارب كده تحتفلى بالميلاد الخمسين فى المنتدى ونقولك ساعتها يا تيتة ميرو :t30:

ويلا امرى لله تورتاية بحالها ليكى بس علشان تاكلى وتتغذى كده ههه

363065023.jpg


كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة ودايماااااااااااااااااا منورانا
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
مش عارفه اقولك مبروك ولا اقولك كل سنه وانتى طيبه ولا اقولك ايه
كل اللي هتقوليه هيبقي جميل منك يا قمر


بس حقيقى المفروض كل الكلام الحلو يتقال فى يوم زى ده
عندك حق
كل الحلو بسبوسه كنافه هههههههه

مبروك سنه جميله عدت فى حياتك زى اللى عدت علينا كلنا
ميرسي يا حبيبتي

يارب يا ميرو عقبال السنتين والتلاته والعشره يارب

وتفضلى منورانا يا قمر
ربنا يخليكي ليا
وانا اللي بتمني اني افضل معاكو علي طول


سورى بقه جيت متأخره
لا ياقمري ولا متاخره ولا حاجه
ميرسي علي معايدتك الرقيقه يا توتي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة وانتى طيبة ياميرو ياقمر ربنا يبارك حياتك
وانتي طيبه حبيبتي
ويبارك حياتك


وعقبال مية سنة وانتى دايما معانا ياحبيبتى

اااااااااااااامين يارب افضل معاكو علي طول
بس ميه سنه مش كتير شويه ؟:t9:
دا حتي انتوا هتزهقوا

طبعا انتى عارفنى طفسة مش بتاعت هدايا
انتي هتقوليلي

وجاتوهات وكلام فاضى من ده

انا باكل وبشرب وبس
بس ؟
لا بسيطه انتي جايه في جمل يعني


فين الاكل بقى هعملك فضيحة هنا
انتي يا بت داخله تسيحيلي ولا ايه

566943452xu0lx5.jpg


اهو لحقتلك حته من التورته
وعشان متسيحليش كتير
ههههههههههههه
نورتي ياقمر
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتى طيبه يا ميرووووووووووووووووووووو


وعقبال ماتحتفلى بعيد ميلادك المليون على المنتدى
157337tq2.gif



538430lre8.jpg
وانتي طيبه يا سويتي

ميرسي يا حبيبتي علي معايدتك الرقيقه
ربنا يكون معاكي[/center]
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة وانتى طيبةة يا ميرو

وديما وسطينا ومنورانا

ربنا يباركك

وانت طيب يا راجل يا طيب ههههههههه
النور نوركم انت وباقي الاعضاء يا جوجو
ميرسي علي معايدتك الجميله
ربنا يكون معاك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
انا دايما متاخره كدا بس معلش العتب علي الجزر بقي
كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرو وعقبال ما تكملي كل سنين عمرك في المنتدي يارب
ودي هديه بسيطه كدا ويارب ذوقي يعجبك
z21at-1392-1.jpg


z21at-1991-1.jpg



f18s_y0026.jpg




هما مسروقين طبعا بس ما يغلوش عليكي يا جميل
طلهم ليكي بس
هههههههههههههههههههههههه

 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كل سنة وانتي طيبة يا ميرررو وعقبال ما تقضي معانا 100 سنة

ونحتفل با اولادك كمان معانا

وانا اسف علي التاخير بس عارفة ظروفي

ودي حاجة بسيطة كدا

68721.jpg
 
التعديل الأخير:

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
412705547.gif


:p30::p30::p30:

كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة وانا اقول انا فرحت ليه كده مرة واحدة

وانتي طيبه يا حبيبه مرموره
اكيد فرحتي مره واحده لانك افتكرتي نكته تلاقيكي

أتارى عشان بقالنا سنة بحالها أصحاب واخوات كمان :p30: هههههه
تصدقي اه
انا اللي مبسوطه بجد

ويااااااااارب كده تحتفلى بالميلاد الخمسين فى المنتدى ونقولك ساعتها يا تيتة ميرو :t30:
ليه هبقي تيته علي الخمسين :t9:
دا في بعدك هفضل صغننه لسه

ويلا امرى لله تورتاية بحالها ليكى بس علشان تاكلى وتتغذى كده ههه
وليه محسسني انك متضرره كده عشان جبتيلي تورته
يساتر يارب
وبعدين يا بت انت هو حد قالك اني ما بكلش

363065023.jpg


كل سنة وانتى طيبة يا مرمورة ودايماااااااااااااااااا منورانا
دا نورك انتي حبيبتي وكل الاعضاء
وبالمناسبه السعيده دي انتي كمان معايا مسجله في نفس الشهر يعني بنحتفل سوي
ميرسي يا مارووووو علي معايدتك الجميله حبيبتي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
انا دايما متاخره كدا بس معلش العتب علي الجزر بقي
هههههههههه
ولا متاخر ولا حاجه ياباشا
لاحقتينا في المعاد
وبعدين يا بنتي ميه مره اقولك كلي جزر عشان يقوي النظر

كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرو
وانتي طيبه يا نوفا يا غاليه
وعقبال ما تكملي كل سنين عمرك في المنتدي يارب
اااااااااااااااااااااامين
ودي هديه بسيطه كدا ويارب ذوقي يعجبك
z21at-1392-1.jpg

z21at-1991-1.jpg


f18s_y0026.jpg

ياااااااااااااااااااااااااالهوي دا انا غتنيت مره واحده
ايه كل الهدايا دي اوعي يكونوا فلصوا وانتي بتغشيني
واروح انا في داهيه
ههههههههههه

هما مسروقين طبعا بس ما يغلوش عليكي يا جميل
اه ايوا كدا
اظهر وبان عليك الامان
قري واعترفي
لكن برضه حلوين كفايه انهم منك
مسروقين مسروقين هخدهم برضه
طلهم ليكي بس
هههههههههههههههههههههههه
اه ثبتيني بكلمتين
ههههههههه
ميرسي يا نوفا يا حبيبتي علي معايدتك الرقيه والجميله دي
كلك زوق يا حبيبتي
ربنا يخليكم ليا يا احلي اخوات
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
Qqm91090.gif
[/url][/IMG]

xyx91090.gif
[/url][/IMG]

كل سنة وانتى طيبة
ميرو انجل
وعقبال الف سنة فى رحاب منتدانا الحبيب


pEQ94016.jpg
[/url][/IMG]

TiU94016.gif
[/url][/IMG]


V2594016.jpg
[/url][/IMG]

ودمتى بود
 
أعلى