من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

سيزار

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
2,485
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
حكمه: البستان الجميل لا يخلو من الأفاعي
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

اسف جدا يا جماعه بم انى كنت من افتعل هذه المشاكل بعد ابداء راى فى ان يتم اختيار عشره من هنا وعشره من هناك ..

اذا فحسيت بمسئوليه على عاتقى الان !!!!!!!!!!!!!!... وفكرت ايضا فى الحل لقد وجدنا ان الاختيار صعب حقيقى وشىء صعب للغايه فكلم مميزون وعلى ثقه كبيره بمنتدانا الرائع دا واكيد طــــــــــــــــول ما فى محبه اذا كل شىء يدار بمحبه وتسامح وليس سلطه او رقابه او شخص او انسانه يتحكم فى شىء ..

اذا اقتراح

1- ان العضو المرشح يكون ليه اكثر من خمسين موضوع تم انشائه .. وليست مشاركات

2- ان يكون معروف بحسن اللياقه والامانه فى كتابه مواضيعه اى يحمل الموضوع اسم ما كتب بداخله

3- ان لا يكون للمشريفين ويقتصر على الاعضاء فقط

...................................................................................
المشرفين نطلع منهم نجم ممتاز كل سنه ويكون فى موضوع اخر
وشكرا​
 

losivertheprince

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
1,265
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

سلام المسيح
ازيكم يا ناس اولآ الموضوع حلو من وجهة نظري لعدة اسباب منها :
ان التهنئه تستحق الفائز اي ان من يأخذ افضل عضو لعام 2007 لهو تكليل لمجهود بذله هو لكي يكون افضل عضو ...
ربما ننسي الكثير بل سامحوني ربما ننسي اناس افاضل ....
انا شخصيآ احب عدة شخصيات جدآ واجل لهم الكثير من التقدير لمجهودهم ولحب المسيح بداخلهم اولهم وليس اخرهم :
فراي .... سبب معرفتي بالمنتدي
كاندي شوب
انسر مي مسلم
مي روك
دونا
فراشه مسيحيه
كوبتك مان
كاجو
يوحنا / نصر
مرمر مارو
ريد بانسي
فيبي يوسف
كثيرين ربما الاسهل ان اكتب اسماء كل اعضاء المنتدي
....
الي كل اعضاء المنتدي
هل تعرفون من هو فعلآ العضو الذهبي لهذا العام وكل الاعوام
انها روح المسيح العامله بداخلكم التي جعلت من المنتدي بيتآ اخر وملجآ لاشواك العالم
طولت عليكم
يوحنا انا معاك فعلا ان الموضوع يتعمل استفتاء فيه وكل واحد وتعبه ربنا يديله بأصوات الناس الي شافت تعبه
شكرآ ليكي استاذه ايمان علي الموضوع الجميل
 
التعديل الأخير:

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

موضوع رائع جدا جدا يا جماعة فعلا للمناقشة و للترشيح

اولا: فية اعضاء قدام مفيش اى غبار عليهم انهم من النجوم الكبرى للمنتدى و دول من وجهة نظرى الضيقة و فى الفترة القصيرة الى قضيتها فى المنتدى
:
فراشة مسيحية

w_candyshop_s

Dona Nabil

BITAR

tweety

قلم حر

oesi_no

اما بالنسبة للاعضاء الجدد و الاكثر مواضيعا نشاطا و ملاحظين جدا جدا:

marmar_maroo

عملت اكثر من 160 موضوع فيما يقرب من شهرين و نصف!!!

مجهود جميل جدا

و من وجهة نظرى انها من الافضل بجد بدون اى نوع من التحيز

veansea

الملك العقرب

Kajo

sunny man

ana 100 100

سيزار

و طبعا فية اعضاء اخرى ليهم مواضيعهم الجميلة و مشاركتهم القوية

و كلامى دة كلو بعيد عن الادمينز

و كل سنة و المنتدى بخير

اسف للاطالة:t33:
 

sosa_angel2003

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
450
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟


أنا برشح فى البنات فراشتنا الجميله وفى الولاد برشح أستاذنا الحبيب أستفانوس
وأنا أحب أن الفكرة تطور وتبقى تحت رعاية الزعيم وتبقى دوريه يعنى مثلا كل شهر نختار عضو متميز
وكل سنه و كل أعضاء منتدانا الغالى بخير وسعادة وفرح مع ربنا وملكنا يسوع المسيح
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

ايه ياجماعه احنا نخلى ماى روك وكوبتك مان هما الالى يرشحولنا افضل ناس
وهما هيكون اختيارهم احسن من كل الاختيارات الالى احنا بنخترهم
بعد ازنكوا طبعا
وشكرا
 

sosa_angel2003

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
450
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

ايه ياجماعه احنا نخلى ماى روك وكوبتك مان هما الالى يرشحولنا افضل ناس

وهما هيكون اختيارهم احسن من كل الاختيارات الالى احنا بنخترهم
بعد ازنكوا طبعا

وشكرا
أنا أوافق كوكو مان على الرأى ده
وربنا معاك فى الأمتحانات بشفاعة العذراء مريم والبابا كيرلس آمين
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

+" من غير اى كلام ومن غير تعليق واى حد يدخل المنتدى حتى ولو من اول مرة لازم يختار نسمة المنتدى الجميل ده .... فراشة مسيحية ... وده لان موضوعاتها دايما متميزة ... وكمان تحيز منى ليها ... لانى بصراحة صاحبتها وبحب دايما اضيف تعليقات على موضوعاتها الجميلة .... ربنا يوفقك يا فروشة وتاخدى اللقب وتوصلى للبرازيل ... ههههه ... اذكرينى فى صلواتك ... "+
 

assyrian girl

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2007
المشاركات
2,456
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الإقامة
Australia
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

well i will choice the most lovely girl in this nice home she is like my sister
but i just want to say that all of you guys my lovely friends, sister and brothers
but i will choice

الفراشه الجميله

she was very nice with all of us she so cute and i love her comments and her topics as well and she was always in this website to make it nicer
 

asula

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
12 يونيو 2007
المشاركات
871
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

سلام ونعمة ربنا يسوع المسيح تكون معكم جميعا

الموضوع كثير حلو وكثير عجبني

انا ارشح الكل هههههه لان الكل مميزين والكل بذل مجهود كثير حلو للمنتدى الجميل

بس انا حذكر اسماء لان الكل ذكر

انا ارشح دونا نبيل لانها الها لسان طيب مع الكل وانا احبها كثير

وبالنسبة للشباب انا ارشح sunny man و رمزي

والرب ينور حياتكم
 
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

من برأيك يستحق لقب العضو المميز الاكثر فعال المنتدى

يا سلام

وهي دي محتاجة سؤال؟؟

أنا طبعا

فقد ضربت الرقم القياسي في الطرد من هذا المنتدى
 

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

هههههههههههههه معناتو انت العضو المميز يا اربوس المضطهد ههههههههههه ليش شو بتعمل يطردوك ؟؟
 

faris sd4l

العطايا هي أنت
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2007
المشاركات
791
مستوى التفاعل
17
النقاط
0
الإقامة
In God Hands
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

انا مع احترامي للجميع اكتر عضو مميز الي حسيته هو ماي روك my rock عجبني فيه طريقته العقلانية في النقاش
 

maria123

كريستوفر و ايمي
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2006
المشاركات
2,395
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
sweden
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

الملك العقرب and
قلم حر
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

مرسي يا اخوتي لكل الي اختروني مع اني انسان خاطي مستهلش بس انا برشح مع كامل احترامي لكل اخوتي و بليز محدش يزعل انا برشح قلم حر و مرمر مارو و ارجوا بعد انتهاء التصويت ان يقوم بعض المشرفين المعينين من قبل الادارة باخراج المرشحين الاكثر ترشيحا و فرز الاصوات بحكحمة و الخروج بالبشري للاخوة كلهم
 

christ my lord

منقوش على كفية
عضو نشيط
إنضم
13 ديسمبر 2006
المشاركات
3,117
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

الموضوع شائك جدا .. واكيد هيكون لة اثر وجروح فى باقى الاعضاء لان لكل عضو لة نشاطة وكتباتة وقد لا يكون من ضمن المختارين وقد يشعر حينذالك بالظلم وانة ليس مقدر من الاخرين وجهودة كانت هباءاً ..

فقط لمجرد انة قد تم نسيانة من الجمع الغفير المتواجد بالمنتدى .. وايضا بالتاكيد سوف يتم اختيار مجموعة من المشرفين وذلك للاحراج الادبى .. وكل ذلك لم يحقق العدل واعطاء كل شخص حقة ومجهودة وتعبة ..

فهناك اعضاء كثيرة ومشرفين لم يتم ذكرهم فى القوائم التى تم سردها ولهم اثر وتأثير قوى فى المنتدى ..

كالاعضاء والمشرفين القائمين على الرد على الشبهات المسيحية والمناقشات الدينية وغيرهم فى الاقسام الاخرى .. فاين حق هؤلاء ..

ولابد من تحقيق العدل والمساواة وعدم اهدار التشجيع المعنوى لباقى الاعضاء .. لابد من

وضع شروط وقواعد ثابتة للاختيار ولها اسس .. كتقسيم الاختيار كحسب كل قسم فى

المنتدى .. وكحسب الردود .. وكحسب ثقافة العضو او المشرف .. وكحسب النشاط .. وهكذا ..

والامر قد تفرع لفروع كثيرة .. ولا يحل ذلك الامر الا بتدخل ادارة المنتدى ووضع الشروط

الاساسية بناءاً عنها يتم الاختيار .. والاستفتاء .. هذا فى حالة ان الادارة تاخذ الامر محل

اهتمام .. ولا ينبغى ترك الامر لاختيار كل عضو كحسب اهوائة فبذلك يهدر حقوق الاخرين وقد يسبب الاحباط والزعل للباقين ..

وهنا قد تظهر المجموعات والانقسامات وهذا لا نريدة لاننا ايد واحدة ولا نريد اية انقسامات فيما بيننا ..

فالامر لابد ان يتخذ بمحل الجدية من جانب الادارة يا اما ان تاخذ بة وتصدر شروط ذلك الاستفتاء بمعرفتها او ترفضة برمتة ويكون لها قرار حازم فى ذلك الامر دون تركة للاهواء ..

الرب يبارك الجميع


اخوكم الحقير / يوساب
 
التعديل الأخير:

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

نكرر من جديد, ان الموضوع و محتواه يعبر عن وجهة نظر العضو فقط ولا علاقة له بالأدارة
اي ان الترشيح هو ترشيح من قبل العضو و ليس ترشيح من المنتدى و ادارته
و بذلك يكون الموضوع غير جارح و غير قاسي بحق تعب الأخرين فهو لا ينفيه مطلقا...

سلام و نعمة
 

يوستيكا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
583
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

فعلن فرشة مسيحية تستاهل لقب العضو المميز 2007 برغم اني متوجد معكم من فترة ضغيرة ولكن لاحظ اهتمام وحب كل الاعضاء ولكن الفرشة المسيحية بنت الملك تتميز في الردود وحب جميع الاعضاء وتهتم برد علي الجميع :big29::ab4:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

فعلن فرشة مسيحية تستاهل لقب العضو المميز 2007 برغم اني متوجد معكم من فترة ضغيرة ولكن لاحظ اهتمام وحب كل الاعضاء ولكن الفرشة المسيحية بنت الملك تتميز في الردود وحب جميع الاعضاء وتهتم برد علي الجميع :big29::ab4:

ميرسى يا يوستيكا حبيبتى على محبتك الغالية

واهلآ بيكى وسط اخوتك فى كنيستك الالكترونية

ربنا يبارك حياتك و كل سنة و انتى طيبة

:ab4:​
 

نشات جيد

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
246
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟

سلام و نعمة

بصراحة هناك اكثر من واحد و لكن انا اختار ايضا فراشتنا المسيحية لان لها لمسة خاصة في كتاباتها. مع احترامي الشديد للا عضاء الاخرين.

فراشة بالنعمة المسيح ربنا معكم
 
أعلى