- إنضم
- 18 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 2,485
- مستوى التفاعل
- 27
- النقاط
- 0
رد على: من هو العضو المميز لعام 2007 يا ترى؟
اسف جدا يا جماعه بم انى كنت من افتعل هذه المشاكل بعد ابداء راى فى ان يتم اختيار عشره من هنا وعشره من هناك ..
اذا فحسيت بمسئوليه على عاتقى الان !!!!!!!!!!!!!!... وفكرت ايضا فى الحل لقد وجدنا ان الاختيار صعب حقيقى وشىء صعب للغايه فكلم مميزون وعلى ثقه كبيره بمنتدانا الرائع دا واكيد طــــــــــــــــول ما فى محبه اذا كل شىء يدار بمحبه وتسامح وليس سلطه او رقابه او شخص او انسانه يتحكم فى شىء ..
اذا اقتراح
1- ان العضو المرشح يكون ليه اكثر من خمسين موضوع تم انشائه .. وليست مشاركات
2- ان يكون معروف بحسن اللياقه والامانه فى كتابه مواضيعه اى يحمل الموضوع اسم ما كتب بداخله
3- ان لا يكون للمشريفين ويقتصر على الاعضاء فقط
...................................................................................
المشرفين نطلع منهم نجم ممتاز كل سنه ويكون فى موضوع اخر
وشكرا
اذا فحسيت بمسئوليه على عاتقى الان !!!!!!!!!!!!!!... وفكرت ايضا فى الحل لقد وجدنا ان الاختيار صعب حقيقى وشىء صعب للغايه فكلم مميزون وعلى ثقه كبيره بمنتدانا الرائع دا واكيد طــــــــــــــــول ما فى محبه اذا كل شىء يدار بمحبه وتسامح وليس سلطه او رقابه او شخص او انسانه يتحكم فى شىء ..
اذا اقتراح
1- ان العضو المرشح يكون ليه اكثر من خمسين موضوع تم انشائه .. وليست مشاركات
2- ان يكون معروف بحسن اللياقه والامانه فى كتابه مواضيعه اى يحمل الموضوع اسم ما كتب بداخله
3- ان لا يكون للمشريفين ويقتصر على الاعضاء فقط
...................................................................................
المشرفين نطلع منهم نجم ممتاز كل سنه ويكون فى موضوع اخر
وشكرا