شكرا للموضوع الرااااااائع
سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولكن انا دخلت علشان اغيظك وبسسسسسسس
:download::gy0000::yahoo::11::ab8::ab10::ab7::36_3_22::16_14_21::36_3_11::12f616~137::15_3_36[1]::01f577~130::ab2::ab4::big36::smi411:
سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولاكن انا دخلت علشان اغيظك ولكن لما دخلت عجبنى كلامك ولقيت كلامك معقول وموزون ربنا يذيدك وتمنعنا من الدخول كمان وكمان:love_letter_send::smi420::36_15_15::sami73::11::story::big33::big32::ab8::36_3_22::16_14_21::36_3_11::01fdab~189::010104~171::15_3_36[1]:
اخى الحبيب جوجو
لم الاستغراب ونحن جميعا نعلم انها طبيعتنا البشرية
منذ خروج ادم وحواء من الجنة ومعرفتنا للخير والشر
ومع حروبات الشيطان لنا ونحن دائما نتطلع لكل ما هو ممنوع
حيث تصدق المقولة الممنوع مرغوب وهنا يكون الفرق بين المؤمن على حق
والمؤمن قليلى الايمان فكل منا يحاول الخوض فى اى تجربة وبالتالى منا من يقع
فريسة سهلة مع اغواء الشيطان ومنا من يفلت عندما يفهم انها مصيدة لة
ومن هنا دخلت وقرأت واعجبت جدا بالموضوع الهادف والجميل
ودمت بود
موضوع جمييييييييييييييييييييييل
ميرررررسى ربنااااااااا يباااااااركك
اعتذر ليني خشيت عالموضوع من دون سماحك ليهطب ليه من الاول بنغامر وبنخش فيها رغم اننا عارفين انها مش
هتفيدنا بل بالعكس هتضرنا جدا ولو دخلتها ليه بتغامر وبتكمل
لنهاية الخطية؟
سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولكن انا دخلت علشان اغيظك وبسسسسسسس
:download::gy0000::yahoo::11::ab8::ab10::ab7::36_3_22::16_14_21::36_3_11::12F616~137::15_3_36[1]::01F577~130::ab2::ab4::big36::smi411: