ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟

GogoRagheb

+ عاشق القبطي +
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2008
المشاركات
5,730
مستوى التفاعل
33
النقاط
0
الإقامة
قلب بابا يسوع
رد: اوعى تدخل

سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولكن انا دخلت علشان اغيظك وبسسسسسسس
:download::gy0000::yahoo::11::ab8::ab10::ab7::36_3_22::16_14_21::36_3_11::12f616~137::15_3_36[1]::01f577~130::ab2::ab4::big36::smi411:



يا رااااااااااااااااااجل
 

GogoRagheb

+ عاشق القبطي +
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2008
المشاركات
5,730
مستوى التفاعل
33
النقاط
0
الإقامة
قلب بابا يسوع
رد: اوعى تدخل

سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولاكن انا دخلت علشان اغيظك ولكن لما دخلت عجبنى كلامك ولقيت كلامك معقول وموزون ربنا يذيدك وتمنعنا من الدخول كمان وكمان:love_letter_send::smi420::36_15_15::sami73::11::story::big33::big32::ab8::36_3_22::16_14_21::36_3_11::01fdab~189::010104~171::15_3_36[1]:




ماشى يا عم شكرا ليك
عالعموم حضرتك نورت الموضوع
 

GogoRagheb

+ عاشق القبطي +
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2008
المشاركات
5,730
مستوى التفاعل
33
النقاط
0
الإقامة
قلب بابا يسوع
رد: اوعى تدخل

اخى الحبيب جوجو
لم الاستغراب ونحن جميعا نعلم انها طبيعتنا البشرية
منذ خروج ادم وحواء من الجنة ومعرفتنا للخير والشر
ومع حروبات الشيطان لنا ونحن دائما نتطلع لكل ما هو ممنوع
حيث تصدق المقولة الممنوع مرغوب وهنا يكون الفرق بين المؤمن على حق
والمؤمن قليلى الايمان فكل منا يحاول الخوض فى اى تجربة وبالتالى منا من يقع
فريسة سهلة مع اغواء الشيطان ومنا من يفلت عندما يفهم انها مصيدة لة
ومن هنا دخلت وقرأت واعجبت جدا بالموضوع الهادف والجميل
ودمت بود



شكرا ليك استاذى ول
ربنا يباركك
 

روماني زكريا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 مارس 2009
المشاركات
9,932
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
على الرغم من انى قلت لك لا تقرأ هذا الموضوع الا انك فعلا
......................................................................................................................

بدأت فى قراءتة يمكن عشان حب الاستطلاع او انك عايز تعرف




ايه الحاجة اللى مكنتش عايزاك تقراهاوبعد ما وصلت لنص

الموضوع تقريبا لسة برده بتقرا


حتى لما ملقتش فيه اى حاجة تفيدك ......



طب ليه كملت قراية وانت مش لاقي فيه حاجة مفيدة من الاول



وانا قلت لك ماتقراهوش من الاول ومسمعتش لنصيحتى ):



وبعد ما وصلنا للنهاية قريته بعد ما اتاكدت انه مفيهوش اى حاجة ......


يا بنات وولاد الملك احنا بنعمل خطايا عارفين انها حتزعل قلب


ربنا وعارفين من قبل ما نعملها انها حتضرنا ومش حتفيدنا ومع

ذلك بنعملها مش غريبة دى؟!!

يعنى انت دخلت الموضوع رغم انى قلت متخشش وصممت

تخلص قراية الموضوع كله صح؟

انت لما بتيجى تعمل خطية بتكون عارف انك لو خشيت فيها مش

هتفيدك فى اى حاجة ومع ذلك بتعيش فيها وبترضى تخشها بكل

ارادتك وانت مبسوط اوى

وحتى لو عرفت فى نص الخطية ان اللى هتكمله ده مالوش لازمة

واحسنلك تتراجع وترجع لربنا بتصمم تكمل عشان تشوف اخرتها

ايه؟

دايما بنحط ثقتنا فى الخطية ونخش فيها بقلب جامد اوى رغم اننا

عارفين انها هتزعل ربنا مننا جدا جدا

طب ليه من الاول بنغامر وبنخش فيها رغم اننا عارفين انها مش

هتفيدنا بل بالعكس هتضرنا جدا ولو دخلتها ليه بتغامر وبتكمل

لنهاية الخطية؟

لازم نحاول بقدر الامكان اننا نبعد ونتجنب الخطية مش نقرب

منها حتى لو بهدف حب الاستطلاع او التجربة لان النهاية

واحدة فى الاخر.​

بس برده اشكركم علي مروركم
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
اول حاجة شكرا ع الموضوع الجميل و العنوان الملفت للنظر

انا اول ما دخلت الموضوع فكرتو انو انت كاتب شكوى على موضوع لازم ما نقراه بس كان حاجة تانية خالص

موضوع جميل و عبرة جميلة
 

بنت المسيح

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
19 يونيو 2009
المشاركات
712
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الإقامة
القاهرة
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ربنا يباركك
 

Mary Gergees

عضوه مباركه
عضو مبارك
إنضم
24 مايو 2009
المشاركات
4,849
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
مييرررررررررسى كتيررر على الموضوع
ربنا يباركك
 

روماني زكريا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 مارس 2009
المشاركات
9,932
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
اشكر كل من
طحبوش
بنت المسيح
النهيسى
Mary Gergees
علي مروركم وربنا يباركم
 

Bnota_Zr†a

يسوع مُخلصي
عضو مبارك
إنضم
23 مايو 2008
المشاركات
5,310
مستوى التفاعل
43
النقاط
0
طب ليه من الاول بنغامر وبنخش فيها رغم اننا عارفين انها مش

هتفيدنا بل بالعكس هتضرنا جدا ولو دخلتها ليه بتغامر وبتكمل

لنهاية الخطية؟
اعتذر ليني خشيت عالموضوع من دون سماحك ليه
بس بجد موضوعك طيب ومش ممكن ارد عليك حدخلو تاني عشان فادني
مرسي​
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON


جميل يا روماني

شكراااااا على الموضوع الرائع

وكل سنة وانت طيب
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع راااااائع يا رومانى
ميررررسى على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
 

ramzy1913

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2009
المشاركات
4,071
مستوى التفاعل
159
النقاط
0
الإقامة
القاهرة -- الزاوية الحمراء
رد: اوعى تدخل

سلام ونعمة:/انت قلت اوعى تدخل ولكن انا دخلت علشان اغيظك وبسسسسسسس
:download::gy0000::yahoo::11::ab8::ab10::ab7::36_3_22::16_14_21::36_3_11::12F616~137::15_3_36[1]::01F577~130::ab2::ab4::big36::smi411:

اناأسف جدا جدا اناكنت اقصد المداعبة فقط:ارجو ان تغفرلى وتسامحنى على غلطتى التى بدون قصد وشكراعلى تعب محبتك


:big36::ab4::sha::186fx::01F577~130::sami73:
 

Critic

خًيْمتى ضعيفة !
إنضم
5 سبتمبر 2009
المشاركات
13,974
مستوى التفاعل
1,344
النقاط
0
الإقامة
فى البيداء وحدى
رد: اوعى تدخل

ههههههههههههه
موضوع جذاب و فكرته حلوة مووووووت
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: ممكن ماحدش يقرا الموضوع دة؟؟؟؟؟؟؟؟

تم الدمج للتكرار
 
أعلى