مفأجاة عيد الام توزيعات كتير لترانيم العدراء

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
شكرا ليك كتير ع تعبك الجميل اوى ده
وجارى التحميل
وربنا يعوضك تعبك محبتك
وجارى البت ف الامر
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
العفو يا مينا علي إيه
بس يا ريت ترد عليا تقولي عايزة كده ولا أسرعها ولا أبطئها
وعلي فكرة أنا إسمي ماركو وأتمني أتعرف عليك في أي وقت
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
بجد بجد انا مش عارف اوصف مدى اعجبى بشخصيتك المحب اوى ده
ولا عارف اوصف مدى السعاده اللى انا فيها
لان الحفله كانت امبارح واجمل ترنيمة اتقالت كانت عايز تعرف لية انا بزورك
اللى انت عاملتها وبطئت سرعتها
مش لقى كلام اعبر بى ولا اشكرك ع تعبك
وبشكر انجى علشان هى اللى تعبت كملت باقى الموسقى
بجد يا جماعه ربنا يعوضك تعبكم ويجعل خدمتكم مثمرة
وبجد مش عارف اوصف ليكم مدى اعجاب الناس بكورال اعدادى امبارح
بشكركم وربنا يبارك حياتكم
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
انجى بجد انتى شخصيه محبه جدا ربنا يبارك ف خدمتك اكتر واكتر
وميرسى ع التوزيعات الجميلة دى
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
العفو يا مينا ع إيه
ربنا يبارك خدمتك
ولو عوزت أي حاجة أنا تحت أمرك
انا بخدم في حاجات كتير في الكنيسة عندنا للكورالات زي فيديو باوربوينت او فيديو منتاج من الافلام أو تصميم دعوات حفلات أو كتابة الترانيم ورد
بص لو عوزت اي حاجة ممكن تعتبرني موجود في اي وقت وكمان انا بقالي فترة بعمل الفكرة اللي بتعملها انجي
بتاعت تركيب الموسيقي والمقاطع ع بعض عشان تعمل موسيقي الترنيمة كلها
والف مبروك ع الحفلة الجميلة
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
تعيشوا و تخدموا يا جماعه
و يارب دائما فى تقدم باستمرار
و ربنا يبارك كل عمل لمجد اسمه القدوس
و يبارك كل موهبه فى ولاده
و عقبال السنه اللى جايه و العروض اللى جايه
باذن المسيح تكون احسن و احسن
ربنااااااااااااااااا مابينساش حد ابدا
و كاس ماء بارد لايضيع اجره
صلوا من اجلى
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
شكرا ليكم ع تعبك الجميل ده
وكنت محتاج كليب لتوزيع الموسيقى بتعه ترنيمة عايز تعر لية انا بزورك
ياريت لو حد قدر يعمله
وربنا يعوضكم
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
ربنا يبارك تعب محبتكم كلكم يارب
ويزود روح المحبة كمان وكمان
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
بعد اذانك يا ماركو كنت محتاج اعمل كليب للتوزيع اللى انت عاملته للبابا كيرلس
معلش انا تعبك معاى كتير
ربنا يعوضك تعب محبتك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
لالالالالالالالالالا لا تعب ولا حاجة خالص
بص إمبارح كانت في حفلة عندنا لكورال إبتدائي وهو كورال البابا كيرلس
وهما قالوا ترنيمة عاوز تعرف ليه أنا بزورك
وأنا كنت عامل الفيديو بتاع الترانيم كلها
والترنيمة دي أنا كنت عاملها فيديو باوربوينت أنا ممكن اساعد بيه وأدهولك لو تحب تعرض بباوربوينت
هو عندي وجاهز وأنا تحت أمرك
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
ياريت يا ماركو
انا عارف انى تعب معاى كتير
الفيديو يبقه ربنا يعوضك بس يكون بالموسيقى اللى انت عاملها
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
اوك حاضر هضبط الباوربوينت وخليه بالموسيقي عشان يبقي جاهز
وهرفعهولك
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
ليا استفسر صغير منك يا ماركو هو لية انا لما بعمل الفيديو ع الموفى ميكر
من الموسيقى اللى انت عاملتها مش رضى يتسيف الموفى
وان عاملت اية حاجه بتتسيف عادى جدا
معارفش العيب ف الفيديو اللى انا مختاروا ولا ف اية
ياريت لو تعرف تساعدنى
وربنا يعوضك تعبك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
طالما أي حاجة بتتسيف عادي
يجوز يكون العيب من الفيديو
إحتمال أو ممكن يكون عيب في الموفي ميكر نفسه
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
ماركو محتاج ان اتكلم معاك ع الميل
ياريت لو مش يضيقك
لو مش هينفع انك تجيب ايميل من المنتدى هنا
ممكن تدخل منتدى ارثوزكس وتجيبه منه
ونتكلم
وشكرا ع اهتمامك الكبير
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
محتاج يا ماركو الفيديو بتعه ترنيمة عاوز تعرف لية انا بزورك
ضرورى جدا
علشان عندى عرض ومحتاجه
وربنا يعوضك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
اوك حاضر يا مينا بس معلش يا ريت ترفع تراك الموسيقي البطي
لاني مسحته من عندي وكمان مسحت الرابط بتاعه من الفور شير عندي
معلش حاول ترفعهولي التراك البطي وهعملك الفيديو ان شاء ربنا
 

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
http://www.4shared.com/file/95859912/bdf29f8c/_____.html
دى يا ماركو التوزيع اللى انت عاملته
ياريت بقه تساعدنى حته لو عملته بوربونيت او فيديو
اللى انت تشوفه وتقدر تساعدنى بقه
بس ياريت ضرورى علشان عندى عرض بكرة ومحتاجه
وربنا يبارك تعب محبتك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
حاضر يا مينا إن شاء الله ع بكره هتلاقيه جاهز
ومرفوع ع المنتدي هنا بس هو غالبا هيكون فيديو صور
وهحاول اخلصه ع بكره الصبح
 
أعلى