رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء
مرسي يا إنجي وربنا يباركك ع توزيع أنتِ منارة الأقداس
ع فكرة أنا من فترة كبيرة بدات أعمل اللي بتعمليه ده من موسيقي بيت وقرار أعمل تراك الترنيمة كلها
دي حاجة جامدة جداً وفيها إبداع ولو عوزتي أي حاجة أنا تحت أمرك وممكن أساعدك
أنا شغال ببرنامج Adobe Audition ولو عوزتيني في أي خدمة أنا تحت أمرك وكمان أنا بعمل بوسترات مسرحيات