مفأجاة عيد الام توزيعات كتير لترانيم العدراء

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

منتظرين باقى توزيعات العدراء
 

ramy9000

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2006
المشاركات
89
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

امى ياعدراء يا اغلى حبيبه

ياارايت دى يا آننننننننجى
و هادعيلك كام دعوة حلوين
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

موسيقى امى ياعدراء يا اغلى حبيبه انا نزلتها فى صفحة رقم 3
هنا فى نفس الموضوع
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

مرسي يا إنجي وربنا يباركك ع توزيع أنتِ منارة الأقداس
ع فكرة أنا من فترة كبيرة بدات أعمل اللي بتعمليه ده من موسيقي بيت وقرار أعمل تراك الترنيمة كلها
دي حاجة جامدة جداً وفيها إبداع ولو عوزتي أي حاجة أنا تحت أمرك وممكن أساعدك
أنا شغال ببرنامج Adobe Audition ولو عوزتيني في أي خدمة أنا تحت أمرك وكمان أنا بعمل بوسترات مسرحيات
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

ميرسى ايساف على ذوقك
و ربنا معاك و يبارك حياتك و خدمتك
و يجعلك سبب بركه للجميع
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

مرسي ربنا يخليكي
وأتمني انك ترضي تخليني أساعدك في اي حاجة تحتجيها وأنا اسمي ماركو
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

minabobos

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
242
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى حضن رب المجد
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

معلش يا انجى ليا طلب لو امكن بس
انا محتاج ان ابطى رتم الموسيقى ف ترنمة عايز تعرف اللى حضرتك ظبطه الموسيقى بتعها
لان رتمها سريع شوى والاولاد مش عارفين يمشوا معا ياريت لو امكن تبفه تردى عليا
وربنا يعوضك تعبك وتكونى سبب بركة لينا
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

انا للاسف مش عندى برامج توزيع علشان اقدر اتحكم فى السرعه
بس ممكن تشغل الترنيمة على برنامج جيت اديو بتاع الصوت عادى
و هاتلاقى من الجنب كده سهم دوس عليه هايظهر لك عمود او شريط بالطول فيه الطبقات و السرعه ارقام يعنى دوس على رقم اقل شويه فى السرعه و جربها مع الكورال و لو لاقيت سرعه تناسب الكورال ممكن تسجلها تانى من على نفس البرنامج ده بالسرعه اللى انت عايزها او حاول تدرب الاولاد فى الكورال انهم يمشوا مع السرعه شويه
و ربنا معاك و يبارك خدمتك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
رد: مفأجاة عيد الام توزيعات كتييييييييير لترانيم العدراء

يا مينا أنا أقدر أبطئلك رتم الموسيقي (السرعة)
وأنا تحت الخدمة
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
اوك يا مينا بس حاول ترفعلي التراك اللي عايز تظبته اللي أنوش ظبطته لانه اكيد مش عندي
أرفعهولي وقولي عايز Tempo يكون كام أو سرعتها من الأصلية تكون كام وأنا تحت أمرك
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
essafezzat
انت بتظبط السرعه على انى برنامج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
اوكى انا عندى البرنامج و شغاله عليه بس تظبيط السرعه منين فيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو افادتى و ربنا يعوضك
 

Eng-Marco

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
204
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Egypt , Cairo
رداً علي أنوش : إزاي السرعة بتقل أو تزيد:
هتحطي التراك عادي في Multitrack View
وبعدين كليك يمين علي التراك وتختاري Clip Time Stretch Properties
هيطلعلك وديندو هتعملي هلامة صح قدام Enable Time Stretching
هتلاقي تحطها علطول Time Stretch وقدامها 100 % أنتي بتغيري النسبة دي زي ما أنتي عايزة
يعني لو خليتي الرقم ده 200 بدل 100 يبقي انتي بطئتي الرتم للضعف
أتمني أكون أفادتك وبالنسبة ليك يا مينا
اللينك مش شغال يا ريت تشوفه تاني
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ميرسى كتير على ردك
essafezzat

و بالنسبه لتوزيع ترنيمة مينا
ممكن تاخدها من الصفحه رقم 4 هنا من اللينك بتاعى شغال

و ربنا يبارك كل عمل لمجد اسم يسوع
 
أعلى