ومنتظرين رأيك يا باشا...ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
قدوة...
(الام)
تقبرني مدرسة...
(الاخ)
جناح...
الاخت
عاطفة...
(الصديق)
اسطورة...
(الحبيب)
؟؟؟
ميرسي ليك يا شادي
نورت الموضوع كله
ومنتظرين رأيك يا باشا...
ميرسى يا روزى وبجد الموضوع جميل
(الاخ)
كان نفسي يكونلي اخ
وانا مش اخوكى ولا اية :t26: