ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
ابويا
(الام)
امى
(الاخ)
اخويا
الاخت
ماعنديش
(الصديق)
فى اجازه
(الحبيب)
عمرى وحياتى
جاوبتك هلا هاتيلي حاجة حلوة بقي :t39:ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
قيادة رائعة لحدا ها الوقت بتعلم منها
لكن انتبهو القيادة هي سلاح ذو حدين
(الام)
امي هي اجمل شيئ بحياتي
هي الوردة الحلوة ياللي بتنعش قلبي بعبيرها
هي الحنية والطيبة والرقة والرومانسية
امي اجمل حب بحياتي
(الاخ)
للأسف فقدتة
الحياة حرمتني منة
الاخت
ليس لي اخوات بالاساس
(الصديق)
كان جوهرة حلوة وغالية التمن
الخيانة حطمتها واصبحت ليس لها معني
ولم يبقي لها اي اثار سوي الخيانة
(الحبيب)
ليس لي حبيبة تذكر...
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
صديقى الجميل
(الام)
احلى حاجة فى حياتى
(الاخ)
بعيد لفترة
الاخت
ملاك صغير
(الصديق)
واحد وحيد
(الحبيب)
حياتى اللى جاى لو ربنا اراد
وكملنا
جاوبتك هلا هاتيلي حاجة حلوة بقي :t39:
الاضافة الى زوزا بجد تستحق لقب اخت وصديقة
موضوعيك رائع زيك
جدا جدا جميلماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
صديقي
(الام)
امي يعني هية الي وصلتني الى هذا العمر
(الاخ)
اوف تعبني اوي
الاخت
بموت فيها
(الصديق)
هو الي ممكن اعطية كل اسراري
(الحبيب
امي
اختي
صديقتي
حبيبتي
كل شيئ في حياتي )
جدا جدا جميل
الرب يباركك
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
حبيب قلبي
(الام)
روحي
(الاخ)
تؤامي وحبيبي
الاخت
معنديش للاسف
(الصديق)
هااااجر
(الحبيب)
مستنيه
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
الحنان
(الام)
الحب
(الاخ)
خوف عليا
الاخت
نفسي تبقا قريبة
(الصديق)
محتاجاه جدا
(الحبيب)
الحنية والحب والحياة
الاخت
ليس لي اخوات بالاساس
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص
(الاب)
حنية الدنيا
(الام)
كل حاجة ليا
(الاخ)
مش عندى
الاخت
حبيبة قلبى بموت فيها
(الصديق)
بعشقهم ربنا يخليهم ليا
(الحبيب)
ربنا يسامحه بقى
(الاب)
الكلام عنه مايكفيش كان ومازال اغلى حاجة واحسن حاجة شفتها فى حياتى ايام عمرى معاه كانت صغيرة شفته وانا صغير بس سابنى فى اشد الوقت الى بنكون محتاجين فيه وانا 12 سنه من غيره ضعنا كان نفسى اكون الانسان الى يشرفه حته فى بعد وفاته الانسان الوحيد الى فى الدنيا لو قالولى ناخد عمرك مقابل انك تقضى يوم واحد مع والدك هوافق والدى من كتر حبى ليه لما توفى قعد نايم فى حضنه ساعتين مش قادر اسيبه ولا بخلى حد يقومنى منه
بحبك يا احلى اب
(الام)
هيا بجد عمرى دلوقتى اة بزعلها كتير وبضايقها اكتر بس حبها فى قلبى كبير اوى اوى اوى ربنا مايحرمنى منها ابدا ويحفظها ليا يارب
(الاخ)
اخويا التوئم انا وهو دايما نناكش فى بعض ونتخانق ونزعق ناقر ونقير بس اكتر انسان بحبه ولله كل ما اتخيل حياتى وهو مش معايا مش بشوفها غير سوده مع بعض من ساعة ما اتولدنا يعنى اتخيله واحد معاك حته وانت لسه بيبى فى بطن مامتك وطول ال 22 سنه معاكى فى كل ثانية ولحظة مافيش يوم سبنا بعض ربنا مايحرمنى منه ابدا
الاخت
احلى اخت بتمنالها كل خير وسعادة ونفسى اشوفها مبسوطة طول عمرها ومافيش اى حاجة تضايقها ونفسى اشوفها فى فرحها وافرح بيها بجد بحبها اوى ربنا يخليها ليا
(الصديق)
ما اقدرش اعيش من غيرهم لانهم اخواتى وصحابى مع بعض فى الحلوة والمره دايما بنساند بعض ومش بنسيب ايد بعض ابدا
(الحبيب)
الكلام عنه مايطولش كانت هيا الى مخليه الحياة جميلة كانت بالنسبالى مش حبيبتى كانت بنتى كنت بحبها حب جنون بس بغلطة منى وعصبيه ضيعتها من ايدى شهور بتاسف نفسى تسامحنى ومش عارف اخليها تسامحنى ازاى مش قادر اعيش وهيا مجروحه منى بصلى كل يوم انها تسامحنى ولو هموت نفسى عشان تسامحنى موافق بس تسامحنى
فكره حلوه يا روزي
ميرسي ليكي
وربنا يباركك
(الاب)
رأس الهرم
(الام)
الحنان
(الاخ)
المحبة
الاخت
الدلال
(الصديق)
نادر الوجود
(الحبيب)
رفيق الدرب
انا جاوبت:yahoo:
انا خلصت ياميس
ممكن اخرج فى نص الوقت هههههههه
عسل ياروزتى
كدة انا قلت حاجة واتكلمت كانى بكلم نفسى بجد الموضوع جميل ميرسى كتير ليكى يا روزى