مـــــــــــــــاذا يعني لك هولاء ؟!

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)

(الام)

(الاخ)

الاخت

(الصديق)

(الحبيب)
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)


ابويا

(الام)

امى

(الاخ)

اخويا

الاخت

ماعنديش

(الصديق)
فى اجازه

(الحبيب)

عمرى وحياتى

 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص



(الاب)


ابويا


(الام)​

امى


(الاخ)​

اخويا


الاخت​

ماعنديش

(الصديق)
فى اجازه


(الحبيب)​

عمرى وحياتى



جميل يا كوكو

ربنا يسعدك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)

قيادة رائعة لحدا ها الوقت بتعلم منها
لكن انتبهو القيادة هي سلاح ذو حدين

(الام)

امي هي اجمل شيئ بحياتي
هي الوردة الحلوة ياللي بتنعش قلبي بعبيرها
هي الحنية والطيبة والرقة والرومانسية
امي اجمل حب بحياتي
:)


(الاخ)

للأسف فقدتة
الحياة حرمتني منة

:(

الاخت
ليس لي اخوات بالاساس

(الصديق)

كان جوهرة حلوة وغالية التمن
الخيانة حطمتها واصبحت ليس لها معني
ولم يبقي لها اي اثار سوي الخيانة

(الحبيب)

ليس لي حبيبة تذكر...
جاوبتك هلا هاتيلي حاجة حلوة بقي :t39:
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص



(الاب)
صديقى الجميل

(الام)
احلى حاجة فى حياتى

(الاخ)
بعيد لفترة

الاخت
ملاك صغير

(الصديق)
واحد وحيد

(الحبيب)
حياتى اللى جاى لو ربنا اراد
وكملنا
الاضافة الى زوزا بجد تستحق لقب اخت وصديقة
موضوعيك رائع زيك
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
جاوبتك هلا هاتيلي حاجة حلوة بقي :t39:


ههههههههههه

لالالالالالالا هاتلي انت يا جوجو

ياريت مصاصه وبسرعه هههههههههههه:ura1:

نورت يا جميل
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
الاضافة الى زوزا بجد تستحق لقب اخت وصديقة

موضوعيك رائع زيك


ربنا يخليك يا ارق جون

انت كمان اخ جميل وصديق جدع جدا

ربنا يحميك
 

انريكي

ارحمني يارب
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2010
المشاركات
3,591
مستوى التفاعل
150
النقاط
63
الإقامة
IRAQ
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)


صديقي
(الام)

امي يعني هية الي وصلتني الى هذا العمر

(الاخ)

اوف تعبني اوي

الاخت

بموت فيها

(الصديق)

هو الي ممكن اعطية كل اسراري

(الحبيب

امي

اختي

صديقتي

حبيبتي

كل شيئ في حياتي
)
جدا جدا جميل

الرب يباركك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)

حبيب قلبي

(الام)

روحي

(الاخ)

تؤامي وحبيبي

الاخت

معنديش للاسف

(الصديق)

هااااجر

(الحبيب)

مستنيه


فكره حلوه يا روزي
ميرسي ليكي
وربنا يباركك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON

(الاب)
رأس الهرم
(الام)
الحنان
(الاخ)
المحبة
الاخت
الدلال
(الصديق)
نادر الوجود
(الحبيب)
رفيق الدرب

 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)
الحنان
(الام)
الحب
(الاخ)
خوف عليا
الاخت
نفسي تبقا قريبة
(الصديق)
محتاجاه جدا
(الحبيب)
الحنية والحب والحياة
انا جاوبت:yahoo:
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*


الاخت
ليس لي اخوات بالاساس
بقا كده يا جوجو
خسارة فرق 5
cry.gif

 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
ماذا يعنون لك هولاء الاشخاص


(الاب)
حنية الدنيا
(الام)
كل حاجة ليا
(الاخ)
مش عندى
الاخت
حبيبة قلبى بموت فيها
(الصديق)
بعشقهم ربنا يخليهم ليا
(الحبيب)
ربنا يسامحه بقى :)

انا خلصت ياميس
ممكن اخرج فى نص الوقت هههههههه
عسل ياروزتى
 

jesus.my.life

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2008
المشاركات
1,638
مستوى التفاعل
15
النقاط
38

(الاب)

الكلام عنه مايكفيش كان ومازال اغلى حاجة واحسن حاجة شفتها فى حياتى ايام عمرى معاه كانت صغيرة شفته وانا صغير بس سابنى فى اشد الوقت الى بنكون محتاجين فيه وانا 12 سنه من غيره ضعنا كان نفسى اكون الانسان الى يشرفه حته فى بعد وفاته الانسان الوحيد الى فى الدنيا لو قالولى ناخد عمرك مقابل انك تقضى يوم واحد مع والدك هوافق والدى من كتر حبى ليه لما توفى قعد نايم فى حضنه ساعتين مش قادر اسيبه ولا بخلى حد يقومنى منه
بحبك يا احلى اب


(الام)

هيا بجد عمرى دلوقتى اة بزعلها كتير وبضايقها اكتر بس حبها فى قلبى كبير اوى اوى اوى ربنا مايحرمنى منها ابدا ويحفظها ليا يارب

(الاخ)

اخويا التوئم انا وهو دايما نناكش فى بعض ونتخانق ونزعق ناقر ونقير بس اكتر انسان بحبه ولله كل ما اتخيل حياتى وهو مش معايا مش بشوفها غير سوده مع بعض من ساعة ما اتولدنا يعنى اتخيله واحد معاك حته وانت لسه بيبى فى بطن مامتك وطول ال 22 سنه معاكى فى كل ثانية ولحظة مافيش يوم سبنا بعض ربنا مايحرمنى منه ابدا

الاخت

احلى اخت بتمنالها كل خير وسعادة ونفسى اشوفها مبسوطة طول عمرها ومافيش اى حاجة تضايقها ونفسى اشوفها فى فرحها وافرح بيها بجد بحبها اوى ربنا يخليها ليا


(الصديق)


ما اقدرش اعيش من غيرهم لانهم اخواتى وصحابى مع بعض فى الحلوة والمره دايما بنساند بعض ومش بنسيب ايد بعض ابدا

(الحبيب)

الكلام عنه مايطولش كانت هيا الى مخليه الحياة جميلة كانت بالنسبالى مش حبيبتى كانت بنتى كنت بحبها حب جنون بس بغلطة منى وعصبيه ضيعتها من ايدى شهور بتاسف نفسى تسامحنى ومش عارف اخليها تسامحنى ازاى مش قادر اعيش وهيا مجروحه منى بصلى كل يوم انها تسامحنى ولو هموت نفسى عشان تسامحنى موافق بس تسامحنى

كدة انا قلت حاجة واتكلمت كانى بكلم نفسى بجد الموضوع جميل ميرسى كتير ليكى يا روزى
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo

(الاب)
رأس الهرم
(الام)
الحنان
(الاخ)
المحبة
الاخت
الدلال
(الصديق)
نادر الوجود
(الحبيب)
رفيق الدرب



ميرسي ليك يا كليمو

نورت
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
كدة انا قلت حاجة واتكلمت كانى بكلم نفسى بجد الموضوع جميل ميرسى كتير ليكى يا روزى


ميرسي ليك يا شادي

نورت الموضوع كله
 
أعلى