![]()
طبعا انت نجحت قبلى يعنى
ههههههههههه
الف مبرووووووووك يا مينا
وعقبال كده الشغل وتترهبن بعد كده
مش ضرورى الجواز يعنى
هههههههههههه
انت كمان بقيت تقريبا عاطل
محدش احسن من حد بقى
مبروك بجد![]()
وربنا يسندك فى حياتك اللى جايه
ملحوظه:_
متبقاش تقول مش حالل حاجه ها
علشان متنقطش بس
هههههههههههه
كفايه عليك الساقع بقى
مش انا بخيله:smil8:
هههههههههههههه
![]()
مبرررررررررررررررروك يا فندم30:
مبروووووووووووووووووووووووووك
![]()
الف مليوووووووووووووووووووووووون مبروووووووووووووووووووووووووك يا مينااااااااااااا
وعقبال السفر والشغل يارب
وهييييييييييييييييه اصبحت من العاطلين لفتره
هههههههههههههههههههههه
ونفس ملحوظه فيتا لو سمحت يا مينا مش تعمل كده تانى
عشان بتضايقنى وبتخلينى افضل اقولك ربنا يستر ومتقلقش
وانت بتكون مقفل الامتحان
ههههههههههههههههههههه
التورتات الجايه دى ليا انا وانت وفيتا وبس والباقى نوزعه علينا
يارب يكون طعمها حلو اصل انا اللى عملاها
ربنا يسسسسسسسسستر
ههههههههههههههههههه
مبروك يا مينا وعقبال الشغل والعرووووووووووووووسه قادر يا كريم
![]()
الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك خيووو
وبالتوووفيق يااارب ^_^
وباذن الله كلكم تلاقووووو شغل مناسب
![]()
مبرووووووووووووووووووووووووووووك
و
عقبال العروسة
هههههههههههههههههههههههههه
تدبيسه
صح
ههههههههههههههههههههههههه
![]()
عقبال الوظيفة و العروووووووووووووووسة
![]()