مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

rivo_vovo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 ديسمبر 2006
المشاركات
851
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

مبروك يا كووووووووووووووووووبتك

الف الف مبروك يا باشا

عقبال م نفرح فيك يا ولااااااااااااااااااااااا
 

مورا مارون

يسوع فرحي
عضو مبارك
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
6,748
مستوى التفاعل
105
النقاط
63
الإقامة
بيروت
1011-007-43-1060.gif
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

33371.gif


يااااااااه اخيرا نجحت يا مينا باشا
الف مبرووووووووووووك وعقبال الشغل والعروسة قريب
بس يا فيتا الحق يتقال
هو مكنش بيقول محلتش
بس هو من هواه التأليف زى حالاتى كدى
ربنا يبشرك بالخير يابنى
وعقبالى يا رب
ودى بقى هديتك لحسن تفضحنا
قلت اجيب حاجات تنفعك يعنى لزوم الشغل وكدى

ALLURE_chanel_pM.jpg


1-1155434171.jpg


as-ghonem-3item.jpg
 

فيبى 2010

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2007
المشاركات
4,522
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف مبروك التخرج ياكوبتك

عقبال الشغل
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف مـــبروك التــخرج يا كوبتك

بالتوفيق فى حياتك القادمة

عقبال الشغل و العروسة
 

dr.sheko

God Bless U
عضو مبارك
إنضم
13 يوليو 2007
المشاركات
646
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف مليووووووووون مبروك
انت تستاهل كل خير
ربنا يبارك حياتك
و يوفقك
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)


الف الف الف مليون مبروك يا كوبتيك
 

captive2010

واااااااااد روش
عضو مبارك
إنضم
8 يناير 2008
المشاركات
2,017
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
alex
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

359253423.gif
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
2412tp0.gif

طبعا انت نجحت قبلى يعنى
ههههههههههه

الف مبرووووووووك يا مينا
وعقبال كده الشغل وتترهبن بعد كده
مش ضرورى الجواز يعنى
هههههههههههه

انت كمان بقيت تقريبا عاطل
محدش احسن من حد بقى
f13ce414a6ps0bl5.gif
مبروك بجد
وربنا يسندك فى حياتك اللى جايه

ملحوظه:_
متبقاش تقول مش حالل حاجه ها
علشان متنقطش بس
هههههههههههه

كفايه عليك الساقع بقى
مش انا بخيله:smil8:
هههههههههههههه
t0b3kf5vyjhlh5aqedmqbw2.jpg

مبرررررررررررررررروك يا فندم:p30:


انا حاسس انك عاملة الموضوع علشان تذليني مش اكثر يا بت :t9:

وازاي ناجح قبلك مش نتيجتنا طلعت مع بعض ده احنا في كشف واحد حتي :nunu0000:

وبعدين انا ما استاهلش الرهبنة انسي يعني المشوار ده :new6:

وبعدين للاسف مش ها اقدر انقطك لاننا خلصنا خلاص مش بايدي :closedeye

وعماتا مش انا اللي بطلع مكتئب وفي الاخر الاقي نتيجة ناس مواد امتياز وجيد جدا وجيد الحوار ده مشفتهوش عندي خالص ده ناس بقي ملناش دعوة بيها :11azy:

اما حوار بخيلة فدي حاجة مفروغ منها :gy0000:

وشكرا علي التهنئة الحلوة دي يا عسل :t23:

ومبروووووووك ليكي انتي كمان وميرسي علي الزغروطة الحلوة

عقبال ما نفرحلك بتاجيل الجيش :)
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

91537221kg6.gif

congrats023kw3.gif

ويارب دايماً ناجح ومتفوق فى ظل عناية ومعونة رب المجد يسوع المسيح
ربنا يفرحك يارب دايماً
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

384859rt7.png


وعقبال مانباركلك على الفيزا باذن يسوع​
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

اخيرا
هو اينعم انا مكنتش متوقع بس بينى وبينك انا كلفت جميع كنائس اسكندرية بشعبها وخدجامها يصلولك واهى المعجزة حصلت ونجحت
رفعت راسنا الهى يرفع ...........راسك
ودى هديتك
حوض سمك ضخم بس الله يكومك شيله انت عشن العضروف

1003a.jpg
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

151225090bg5fd5.gif



الف مليوووووووووووووووووووووووون مبروووووووووووووووووووووووووك يا مينااااااااااااا

وعقبال السفر والشغل يارب

وهييييييييييييييييه اصبحت من العاطلين لفتره
هههههههههههههههههههههه

ونفس ملحوظه فيتا لو سمحت يا مينا مش تعمل كده تانى
عشان بتضايقنى وبتخلينى افضل اقولك ربنا يستر ومتقلقش
وانت بتكون مقفل الامتحان
ههههههههههههههههههههه

التورتات الجايه دى ليا انا وانت وفيتا وبس والباقى نوزعه علينا


w6w20050415003922386862pc4.jpg


يارب يكون طعمها حلو اصل انا اللى عملاها
ربنا يسسسسسسسسستر
ههههههههههههههههههه


مبروك يا مينا وعقبال الشغل والعرووووووووووووووسه قادر يا كريم

توووووووووووووتي

الله يبارك فيكي يا قمرة

وشكرا خالص علي التورت الجميلة دي وعلشان ما تتخنيش انتي وفيتا مش ها اكلكم ها اكلها لوحدي

وميرسي علي التوضيح انك انتي اللي عاملاها علشان اتصل بالاسعاف للاحتياط طبعا مش اكثر

وصدقيني ظلمني في موضوع مقفل الامتحان

ده انا ناجح دعاء واللدين يا ناااااااس

شكرا علي تهنئتك الجميلة يا بت
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

bright_green_congrats_grad_satin.gif


الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك خيووو
وبالتوووفيق يااارب ^_^
وباذن الله كلكم تلاقووووو شغل مناسب


grad003.gif

الله يبارك فيكي يا اروووجة

ميرسي خالص علي التهنئة الجميلة دي

ربنا يباركك
 

ناريمان

مكانك فاضي
عضو مبارك
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
784
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف الف مليون مبرووووووووووووووووووووووووك عقبال الوظيفة والعروسة

ربنا معاك ويوفقك انا جاية اهنى واكل بس مش جايبة اى حاجة اكيد طبعا هتحطلي كل التورت اللي جاتلك

ليا لوحدى طبعا ههههههههههههههههههههههههههههههه


يلاااااااااااااااااااااااااااا فين نصيبي هههههههههههههههههههه

الف مبروووووووووووووووووووووك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

مبرووووووووووووووووووووووووووووك

و
عقبال العروسة
هههههههههههههههههههههههههه
تدبيسه
صح

ههههههههههههههههههههههههه

الله يبارك فيك يا باشا

اما بالنسبة للتدبيسة

فبما انك مجرب يبقي كلامك صح بقي

يارب المدام تقرا الكلام :t30:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

nicelyflower.jpg


عقبال الوظيفة و العروووووووووووووووسة


qareba_2ik9qf.gif

شكرا يا احلي فراشة

صليلي بقي علشان الوظيفة

اما العروسة فشدي حيلك انتي بس ههههههه

شكرا علي التهنئة الجميلة
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف الف الف الف مبروك يا مينا
و عقبال كده الشغل
و العروسه بقى و الاولاد
بس خلى بالك اوعى حاجه تبعدك على منتدانا الغالى
هههههههههههههههههههههههه
ربنا يبارك حياتك
و يرعاك بمحبته و رعايته
و تنجح اكتر و اكتر
و كان الرب مع يوسف فكان رجلا ناحجا​
 
أعلى