رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر
![]()
الف مليون مبروك يا سكرررر30:
ييا بختك اخيرا ارتاح بالك
ومحدش قدك طبعا واضح انى غيرانه صح
هههههههههه
وبالمناسبه كل اللى يدخل الموضوع ده
يقولى عقبالك يا فيتااااااااااااااااااااا
وكل اللى لسه مظهرتش نتجتهم
يارب ننجح زى رومتى كده ونخلص
طبعا مش ناسيه تورته المعازيم
انا عارفة انهن هيبقوا كتير بقى
خلااااااااااص افراااااااااااااااج من التعليم يا بختك
هههههههههه عقبالى يارب قولى (امين)
![]()
وطبعا المخصوص بتاعتك
انتى حببتى ولازم اتوصى بيكى
![]()
اما بقى الاخيره دى مفاجاه
ولما يجى وقتها هنحطها تانى
علشان خلاص مفيش حجج دلوقتى
هههههههههههههه
![]()
وهديتك يا قمر طبعا
بس افتحيهم وانتى لوحدك علشان الحسد
هههههههه
![]()
ودول بقى رشيهم على الناس اللى هتجيلك
هههههههه
![]()
ملحوظه صحيح.....
هى رومه دلوقتى مسافره (مصيف)
طبعا محدش قدها وحصلك قريب اصحاب بقى
هههههههههه
عاوزاها اول ما تيجى تلاقيكو منورين الموضوع
الف مبروك تانى يا قمرتى
ويارب دايما ناجحة فى حياتك
وربنا موفقك فيها على طوووووووووووووول30:
حبيبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى :Love_Letter_Open:
بجد انتى اختى وروحى وحبى وكل حاجة ياااااااااااااااااارب عقباااااااااااااااااالك وعقبال الجميع وكمان عقبال بقى عتريس وعقبالى انا كمان هههههههههههههههههههههههههه :smile02
بجد الهدايا غرقتنى كل دى مفاجات طب ممكن اخدهم ليا انا بس .. شكلى كدة هاضرب من المنتدى يمى يمى :hlp:
انا اتفضحت ياجدعان والكل عرف انى فى مصيف ياخثووووفى ههههههههههههههه بس انبسطت عال العال :t30:
ميرسى ياعمررررررررررى ربنا مش يحرمنى منك ابدا :11_6_204::smil11:
بجد انتى اختى وروحى وحبى وكل حاجة ياااااااااااااااااارب عقباااااااااااااااااالك وعقبال الجميع وكمان عقبال بقى عتريس وعقبالى انا كمان هههههههههههههههههههههههههه :smile02
بجد الهدايا غرقتنى كل دى مفاجات طب ممكن اخدهم ليا انا بس .. شكلى كدة هاضرب من المنتدى يمى يمى :hlp:
انا اتفضحت ياجدعان والكل عرف انى فى مصيف ياخثووووفى ههههههههههههههه بس انبسطت عال العال :t30:
ميرسى ياعمررررررررررى ربنا مش يحرمنى منك ابدا :11_6_204::smil11: