مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

12781607un7.jpg

الف مليون مبروك يا سكرررر:p30:
ييا بختك اخيرا ارتاح بالك
ومحدش قدك طبعا واضح انى غيرانه صح
هههههههههه

وبالمناسبه كل اللى يدخل الموضوع ده
يقولى عقبالك يا فيتااااااااااااااااااااا
وكل اللى لسه مظهرتش نتجتهم
يارب ننجح زى رومتى كده ونخلص

طبعا مش ناسيه تورته المعازيم
انا عارفة انهن هيبقوا كتير بقى
خلااااااااااص افراااااااااااااااج من التعليم يا بختك
هههههههههه عقبالى يارب قولى (امين)
226p5880gq6.jpg

وطبعا المخصوص بتاعتك
انتى حببتى ولازم اتوصى بيكى
226p5878wo1.jpg

اما بقى الاخيره دى مفاجاه
ولما يجى وقتها هنحطها تانى
علشان خلاص مفيش حجج دلوقتى
هههههههههههههه
226p5885vu3.jpg

وهديتك يا قمر طبعا
بس افتحيهم وانتى لوحدك علشان الحسد
هههههههه
1850863049eede991d1tgu0.jpg

ودول بقى رشيهم على الناس اللى هتجيلك
هههههههه
798307219ab5ed06e2tit7.jpg

ملحوظه صحيح.....
هى رومه دلوقتى مسافره (مصيف)
طبعا محدش قدها وحصلك قريب اصحاب بقى
هههههههههه
عاوزاها اول ما تيجى تلاقيكو منورين الموضوع

الف مبروك تانى يا قمرتى
ويارب دايما ناجحة فى حياتك
وربنا موفقك فيها على طوووووووووووووول:p30:


حبيبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى :Love_Letter_Open:

بجد انتى اختى وروحى وحبى وكل حاجة ياااااااااااااااااارب عقباااااااااااااااااالك وعقبال الجميع وكمان عقبال بقى عتريس وعقبالى انا كمان هههههههههههههههههههههههههه :smile02

بجد الهدايا غرقتنى كل دى مفاجات طب ممكن اخدهم ليا انا بس .. شكلى كدة هاضرب من المنتدى يمى يمى :hlp:

انا اتفضحت ياجدعان والكل عرف انى فى مصيف ياخثووووفى ههههههههههههههه بس انبسطت عال العال :t30:

ميرسى ياعمررررررررررى ربنا مش يحرمنى منك ابدا :11_6_204::smil11:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبروك يا روما الف مبروك يا قمر

\وعقبالك يا فيتا وعقبالى وعقبال يا رب كل اللى بمتحنوا

امين

اللة يبارك فيكى ياقمرتىىىىىىىىىىىىىىىىى

وعقبالك يارب وعقبال ما الناس كلها تفرح بنجاحها :p30: :p30:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبروك يا ريد الافراج

وعقبال كل اللى بيمتحنو يارب
غيرى الصور يا فيتا قبل ما تيجى تشوف الاحتفال المجهول دة

سلام ونعمه

اللة يبارك فيك ياجورج هو فعلا افراج وعقبال كل المساجين ياضنايا هههههههههههههههههههه

هى فعلا الصور مش واضحة بس انا فهمت اللى جواها طبعا :11azy: هههههههههههههههههههه

 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

لولولولولولولولولولولولولولولولولولولى ىىىىىى


مبرووووووووك يا مريومه عقبالنا يارب وعقبالك يا فيتا يا حبيبتى

لما ترتاحى من التعليم انتى كمان

يارب بقه قريب اوووووووووووووى نيجى هنا ونقولك مبروك لحاجه تانى (المصيف الجاى بقه)
ههههههههههههههه


مبرووووك يا حبيبتى وعقبالنا كلناااااااااا:)



حبووووووووووبتى اللة يبارك فيكى ياقمرررررررررررررررررة عقبالك ياجميل

يارب يا اوختى يسمع منك وعتريس يجى :smil16: هههههههههههههههه
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبروووووووووك يا مرمر النجاح وعقبالى يارب انا والبت فيتا :p30::p30:





ههههههههههههههههههههههههههه

حلووووووة يا جو بجد


اااااه يافيتا فعلا الاحتفال مجهول وكل الصور مش باينة يا فالحة :smil16:

اللة يبارك فيكى ياسكرررررررررررررررررررررررة وعقبالك يارب

وبعدين يعنى لازم تكسفى البت اللة خلاص كانى شفتها كفاية تعبك ياميمومتى هههههههههههههههههههههههههه :Love_Letter_Send:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

حاساكى يا فيتووو داخله تقررررى على البنت مش تباركيلها هههههههههههه
:t9:

ألف مبروووووووووووووك يا ريد يا قمررررررر نجاحك
وعقبااااااااااااااال

عقباااااااااااااااااااال

عقبااااااااااااااااااااال
مش هقولك العررررريس . . بعييييييييييينك:12BF86~159: هههههههههههههه
ربنا يفرحك دايماً يا حبيبتى:love45: ....ألف مبروووووووك وعقباااالك يا فيتووووووو انتى وكل اللى مستنين نتيجتهم:94: .
:ab8::ab8::ab8::ab8::ab8::ab8:​


ههههههههههههههههههههههههه جاية تهدى النفوس انتى عارفاكى انا :t9:

وبعدين انا عايزة عتريس اللة المفروض تدعيلى :smil8:

اللة يبارك فيكى ياقمرررررررتى تعيشى يارب وعقبال ما تفرحى بدونا ياحبىىىىىىىىىىى :Love_Letter_Open:



 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف مبروك يا ريد يا حبيبتى

وعقبالى يارب انا وكل البنات الى مستنين الافراج
وكفارة يا صاحبيتى
لكن الاولاد لا خليهم هما يتعلموا

وترجعى بالسلامة من المصيف ياحبيبتى

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اللة يبارك فيكى ياحبىىىىىىىىىىىىى

ياااااااارب كلة ياخد افراج قريب ... والولاد خليهم شوية يمسحوا بلاط السجن :t30:

ارووووووح الحق استخبى وياريت انتى كمان العمر مش بعزقة هههههههههههههه
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف بروك

وعقبالك يا فيتا

وديما يارب تكونو ناجحين ومبسوطين بحياتكم الروحية والعملية والعلمية

الة يبارك فيك ياسكرررررررررررررر

امين يارب وربنا يباركك ويخليك
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

هيييييييييييييييييييييه:mus13: هييييييييييييييييييييييييييييييييييه

لولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الف الف الف مبروك يا ريد ياحبيبتى
يلا كدة وزعى كولا وجاتوه على المنتدى
بجد فرحتلك خالص ياحبيبتى بس طبعا هفرح كمان لو فى عزومة:smile01
ههههههههههههههههههههههههه
يلا بقى عقبال الوظيفة الحلوة والاحم احم ابن الحلال الكويس وشوفى انتى عايزاه ازاى بقى

وعقبالى يااااااااااااااااااااارب:t23:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياعينى على الهيصة والزيطة تعيشيلى يابطة يااااااااااااااااارب

عايزة عزومة لية بقى انا نجحت وعملت اللى عليا الباقى عليكى تعزمينى يعنى انجح واعزم :t30:هههههههههههههههههههههههههههههههههه

احم احم بتكسف يابت :a4: ههههههههههههههههههههه يارب يا اوختى وعقبال الكل بقى :p30:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

get-11-2007-km8j98qf.jpg


36207_1195400101.gif


وعقبال كل اللي لسة نتيجتهم مش ظهرت ربنا يطمنهم و يارب دايما كده للاحسن يا مرمر

ودي تورتة نجاحك يا جميل
z_whitewed1102_8.jpg

ربنا يخلييييييييكى ياقمرررررررررررررررررة وكمان تورتة ليا ولوحدى :t30: ههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يحميكى ياقمرررررررررررة
 

beso0o

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
70
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مبروووووووووك يا مرمر
ويارب دايما كدا ناجحة فى حياتك علطول :)
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
473congratulationsli3.gif



مبررررررررررررررررروك الف مبروك علي النجاح
وعقبال الي
97359231em2.gif



هديتك طبعا منستهاش
صدقيني لفيت المحلات كلها
لحد ما لقيتها بسعر لقطه ههههههههههههه
christmaspresentoc5qy6.gif


بس انا معرفتش بقي
انت كده خلصتي عشان اقولك كفاره وحمدلله علي خروجك من السجن
ولا لسه قدامك 10 سنين تاني كده هههههههههههههه

يارب كده ديما تحقيي النجاح في حياتك
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مرمر حبيبتى الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك​




مش قلتلك انا واثقه اخيراااااااااااااااااااااااا خلصتى وهيبقى من منازلهم

ياله عقبال العريس بقى ده اللى فاضل هههههههههههههههههههههههههه

عقبالك يا فيتا انتى وكل اللى منتظرين النتيجه

هديتك الغاليه يا حبيبتى يارب يكون مقاسه مظبوط



وتورته النجاح علشان تعزمى بقلب جامد




مامتىىىىىىىىىىىىىىى ربنا يخليكى ياحبىىىىىىىىىىىىىى

فعلا ياحبى حضرتك قلتيلى نتيجتك هاتكون حلوة وفعلا طلعت صااافى ياجدعااااااان دة مش زيت صافى خلى بالكم ههههههههههههههههههههه

وطبعا حاليا بقيت عاطلة رسمى :p30: :p30:

ميرسى ياماما على كل الهدايا ربنا يخليييييييييكى يارب وتفرحى باولادك :Love_Letter_Open:

الهدية جات مظبووووووووط يارب يخليكى
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف مبروك النجاح

ريد
وعقبالك يا فيتا وطبعا عقبال الجميع

ودمتم بود

اللة يبارك فيك ياقمررررررررررررررر

يارب عقبال الكل وربنا يوفقك فى حياتك دايما
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف مليون مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك ياحبيبتي

وربتاااا يوفقك كمان وكمااااااااااان والى الاماااااااااااام ياقمررررررررررررررررررررررر

435d5cbcfd.gif

ربنا يباااركك ياحبيبتى ويخليكى

ويارب تكونى مبسوطة دايما
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف مبروووووووووووووووووووك يا قمر

وعقبالى يا رب
مش عارفة نتيجتى هتظهر امتى
عموما مش مشكلة خليها مختفية احسن بردوا
وعقبال فيتا مش هنساها لحسن تفضحنا منا عرفاها
ودى حاجة بسيطة كدى منى يا رب تعجبك يا حبيبتى


fsm7001vt0.jpg

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عايزاها تفضل مستخبية لية يابت انطقى اعترفى شكلك كدة عملتى بلاوى فى الامتحان :t9: هههههههههههههههههههههه

يارب تكون حلوة ياحبى وتفرحى على طول

ميرسى على الهدية ياغالية عقبال ما اقدملك هدية نجاحك وتقدميلى هدية عتريس بقى ههههههههههههههههههههههههههه
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

سورى يا مرمر فى عطل فنى فى الصور تبعى
هههههههههه

بس هكرر المحاوله فى وقت لاحق
ههههههه

وبعدين يا جورج انت ومارو ما تصدقوا
داروا عليا طيب
ده انتوا يا ساااااااااااااااااتر
هتترد لكم طلعتوا بجد عالم اصيله :)
هههههههه

مبروك تانى يا رومه يا قمر
وعقبال اللى بالى بالك
ههههههههه

شكرا خاااااالص بجد على كل اللى قالوا عقبالى
وياااااارب بقى ربنا يسمع منكووووو

قولوا (اميييييييييييييييييييين)

ولا يهمك يارووووووووووحى هاعديها المرة دى :big4: ههههههههههههههههههههههههه

ياقمرة كفاية تعبك ياحبىىىىىىىىىىى وذوقك ياسكر وكمان فرحك بنجاحى يارب يخليكىىىىىىىىىىىىىىىىى

ياااااااااارب ايون كدة ادعى للى بالى بالك مش تدعى علية هههههههههههههههههههههه :big68:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف مبروك يا ريد


وعقبالىىىىىىىىىى يارب وعقبال كل اللى مستنين نتيجتهم

وعقبال طبعا العريس يا حبيبتى

وكفارة يا حبيبتى من سجن المذاكرة


ويارب نجاح دايما فى حياتك

ربنا يباركك ياحبيبتى وعقبال ما الكل يفرح بنجاحة واشرب الساقع بقى :p30:

مش عارفة عتريس اتاخر لية :t9::smil8: ههههههههههههههههههههههههه
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبببببببببببببببببببببببررررررررررررررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووووك

الف مبروك

اللة يبارك فييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبرووووووووووووك يا قمر :p30::p30:..وعقبال القمر صاحبة الموضوع​

وعقبالى
واللى نجح هو اللى يجيب البيبسى للى لسة نتيجتهم ماطلعتش ..ولا ايه:t9:



اللة يبارك فيكى ياقمررررررررررررررررررررة وعقبال الكل يارب

قصدك تقولى اللى لسة نتجيتهم مش طلعت يعزموا الناجحين بس يمكن انتى غلطتى لما جيتى تكتبى ولا يهمك انا فهمت قصدك بس :t30: :smil8:
 
أعلى