ما اصعب ان تعيش داخل نفسك....

بثشبع

New member
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ما أصعب أن تبكي بلا .. " دموع" ..
وما أصعـــــب أن تذهب بلا .. " رجوع " ..
وما اصعب أن تشعر .. " بالضيق" ..
وكأن المكان من حولك .. "يضــــــيق " ..

الرب يباركك الكلام من القلب وروعه
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
ما أصعب أن تبكي بلا .. " دموع" ..
وما أصعـــــب أن تذهب بلا .. " رجوع " ..
وما اصعب أن تشعر .. " بالضيق" ..
وكأن المكان من حولك .. "يضــــــيق " ..

الرب يباركك الكلام من القلب وروعه

وربنا معاك ويباركك
 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
مااصعب ان تــرى النـــور ظـــلام
مااصعب ان تـــرى السعادة اوهـام
وانت وحيد حـيران

كلمات جميلة اووووووووووي
ميرسي يا سيمون على الموضوع الجميل ده
ربنا يبارك حياتك
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
جميل جدااا
ميرسي ليكي يا سيمون
1036373302.gif

الرب يعوض تعب محبتك خيرا
صلي من اجلي ومن اجل الخدمة
ان كان الله معنا فمن علينا
بيشو
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
كلمات جميلة اووووووووووي
ميرسي يا سيمون على الموضوع الجميل ده
ربنا يبارك حياتك

وربنا معاكى ويباركك
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
الرب يعوض تعب محبتك خيرا
صلي من اجلي ومن اجل الخدمة
ان كان الله معنا فمن علينا
بيشو

وربنا معاك ويباركك
 
أعلى