موضوع راااااااااائع جداااااااااااااااااااااا
ربنا يباركك يا قمر
ما أصعب أن تبكي بلا .. " دموع" ..
وما أصعـــــب أن تذهب بلا .. " رجوع " ..
وما اصعب أن تشعر .. " بالضيق" ..
وكأن المكان من حولك .. "يضــــــيق " ..
الرب يباركك الكلام من القلب وروعه
مااصعب ان تــرى النـــور ظـــلام
مااصعب ان تـــرى السعادة اوهـام
وانت وحيد حـيران
جميل جدااا
ميرسي ليكي يا سيمون
![]()
كلمات جميلة اووووووووووي
ميرسي يا سيمون على الموضوع الجميل ده
ربنا يبارك حياتك
الرب يعوض تعب محبتك خيرا
صلي من اجلي ومن اجل الخدمة
ان كان الله معنا فمن علينا
بيشو