ما اصعب ان تضحك وداخلك جرح يصرخ ؟؟؟

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
رد: ما اصعب الضحكة والقلب يصرخ بالدموع

موضوع جميييييل جدا يا رينا
تسلم ايدك يا حبوبتى
ربنا يباركك
 

eriny roro

Chforever
عضو نشيط
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
1,654
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
fy 7odn baba yaso3
رد: ما اصعب الضحكة والقلب يصرخ بالدموع

مرسى يا حبيبتى
مرورك هو الاجمل
نورتى الموضوع
ربنا معاكى
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: ما اصعب ان تضحك وداخلك جرح يصرخ

تم الدمج للتكرار
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON


شكراااااا على الموضوع الرائع

ربنا يبارك حياتك

 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
موضوع جميل جد اااااااااا
ربنا يكلل مجهودك بالنجاح
شكراا" لتعبك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+


شكراااااا على الموضوع الرائع

ربنا يبارك حياتك

ربنا يبارك حياتك اخى
مشكور اكتير لمرورك
موضوع جميل جد اااااااااا
ربنا يكلل مجهودك بالنجاح
شكراا" لتعبك
كل الشكر الك ولمرورك اختى العزيزة
ربنا يبارك تعب محبتك
 

سمير قزمه

New member
عضو
إنضم
29 يناير 2010
المشاركات
53
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كلامات معبرة للحقيقه التي نعيشها اليوم والرب يعوض تعب محبتك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
عندك حق يا جو
اللي بيحبك بجد
لازم يتحدي العالم كله عشان حبيبه
مش يستسلم قدام اول مشلكه او اي ظرف ما
ويقول دا قدري ومش اقدر اغيره


ميرسي كتير للموضوع الهادف والرائع
يسوع يرعاك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
شكرا اكتير يا سمير لمرورك الطيب
اتمنالك تواصل دايم



صح كلامك يا فينا
لازم ولو على الاقل نحاول
شكرا الك ولمرورك ولتقييمك ياللى مثل السكر هاد
ربنا يباركك
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
ا اصعب أن تبني الأمل على شيء مجهول

ما اصعب أن يقســى عليـك القدر

ما اصعب أن تحب شخص ويأتي القدر بكل سهوله ويفرق بينكم

ما اصعب أن ترى كل أحلامك تتحطم أمام عينك



موضوع جمييل قوى
ميسى ليك
ربنا يبارك حياتك
 

The one message

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
26 أبريل 2010
المشاركات
105
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كل ما اقرا "ما اصعب" احس الجملة دخلت عظامي ونخرتها ولما اوصل لنهاية الجملة بشعر بروحي
بدها تقول خلص بيكفي ما تكمل قراية الكلام...لاني شخصيا مريت بكتير جمل منها
وعارف تماما قدي صعبة هاي الامور
وخصوصا "ما اصعب أن يجبرك الزمن علـى شيء لم تكن تتصور فعلــه في حياتك"
ولكن العيب مش بالزمن انما بنفوس البشر
وانا ما بلوم القدر ولا الزمن انما قلوب الناس اللي ما بترحم لانه قلوبها متل سواد وحلكة الليل
واللي مخليني عايش...هو ايماني بالله...اللي بترك ابتسامتي دايما مرسومة على وجهي رغم الصعاب..وبقول بيبقى في امل....
مشكور عالموضوع
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
ا اصعب أن تبني الأمل على شيء مجهول

ما اصعب أن يقســى عليـك القدر

ما اصعب أن تحب شخص ويأتي القدر بكل سهوله ويفرق بينكم

ما اصعب أن ترى كل أحلامك تتحطم أمام عينك



موضوع جمييل قوى
ميسى ليك
ربنا يبارك حياتك
شكرا الك ولمرورك الطيب
نورتيني اختى العزيزة
كل ما اقرا "ما اصعب" احس الجملة دخلت عظامي ونخرتها ولما اوصل لنهاية الجملة بشعر بروحي
بدها تقول خلص بيكفي ما تكمل قراية الكلام...لاني شخصيا مريت بكتير جمل منها
وعارف تماما قدي صعبة هاي الامور
وخصوصا "ما اصعب أن يجبرك الزمن علـى شيء لم تكن تتصور فعلــه في حياتك"
ولكن العيب مش بالزمن انما بنفوس البشر
وانا ما بلوم القدر ولا الزمن انما قلوب الناس اللي ما بترحم لانه قلوبها متل سواد وحلكة الليل
واللي مخليني عايش...هو ايماني بالله...اللي بترك ابتسامتي دايما مرسومة على وجهي رغم الصعاب..وبقول بيبقى في امل....
مشكور عالموضوع
يالله
ربنا يفرح قلبك ويسعد كل ايامك
شكرا لمرورك
اتمنالك تواصل دايم
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
ما اصعب أن تشتـاق لشخص وهو يخونك في غيابك

موضوع رائع
001.gif
 
أعلى