رد: ما اصعب الضحكة والقلب يصرخ بالدموع
موضوع جميييييل جدا يا رينا
تسلم ايدك يا حبوبتى
ربنا يباركك
تسلم ايدك يا حبوبتى
ربنا يباركك
شكراااااا على الموضوع الرائع
ربنا يبارك حياتك
موضوع جميل جد اااااااااا
ربنا يكلل مجهودك بالنجاح
شكراا" لتعبك
ا اصعب أن تبني الأمل على شيء مجهول
ما اصعب أن يقســى عليـك القدر
ما اصعب أن تحب شخص ويأتي القدر بكل سهوله ويفرق بينكم
ما اصعب أن ترى كل أحلامك تتحطم أمام عينك
موضوع جمييل قوى
ميسى ليك
ربنا يبارك حياتك
كل ما اقرا "ما اصعب" احس الجملة دخلت عظامي ونخرتها ولما اوصل لنهاية الجملة بشعر بروحي
بدها تقول خلص بيكفي ما تكمل قراية الكلام...لاني شخصيا مريت بكتير جمل منها
وعارف تماما قدي صعبة هاي الامور
وخصوصا "ما اصعب أن يجبرك الزمن علـى شيء لم تكن تتصور فعلــه في حياتك"
ولكن العيب مش بالزمن انما بنفوس البشر
وانا ما بلوم القدر ولا الزمن انما قلوب الناس اللي ما بترحم لانه قلوبها متل سواد وحلكة الليل
واللي مخليني عايش...هو ايماني بالله...اللي بترك ابتسامتي دايما مرسومة على وجهي رغم الصعاب..وبقول بيبقى في امل....
مشكور عالموضوع