عارفين انهاردة بس شفت صور شهدأنا بنجع حمادى
حاسة ان كلى تعبان ودايخ وحاسة ان فبلى واجعنى
دى صور بشعة مفيش ادب ولا دم عند الناس دى
يعنى مش كفاية بوظوا فرحة العيد
لية مصورينهم كدة
لية مشرحينهم
لية عرضين الصور وافرض حد من اهلهم شافهم
لية نحرق قلب الناس
لية فتحينهم الفتحة الغريبة دى
100000 لية فى دماغى مش لاقية ليها اى رد
نفسى اصرخ باعلى صوتى لييييييييييييييييية
ربنا بجد يصبر اهليهم وياريت ما يكونوش شافوهم كة علشان تفضل لهم حتى الصورة الحلوة وهم متزوقين ولبسين لبس العيد علشان يروحوا يقابلوا بابا يسوع