عارفين انهاردة بس شفت صور شهدأنا بنجع حمادى
حاسة ان كلى تعبان ودايخ وحاسة ان فبلى واجعنى
دى صور بشعة مفيش ادب ولا دم عند الناس دى
يعنى مش كفاية بوظوا فرحة العيد
لية مصورينهم كدة
لية مشرحينهم
لية عرضين الصور وافرض حد من اهلهم شافهم
لية نحرق قلب الناس
لية فتحينهم الفتحة الغريبة دى...