- إنضم
- 21 نوفمبر 2009
- المشاركات
- 30,377
- مستوى التفاعل
- 2,102
- النقاط
- 0
- الإقامة
- Je rêve que je suis un papillon
لضعف ايمانى
للذين يقتلون البشر وبعدها يقولون: (الله واكبر)
سلام ونعمه يا اخوتى
كل سنه وانتم بردانين :smil15:
![]()
فكره موضوعى هى زى موضوع نفسك فى ايه انهارده
او سجل احساسك بكلمه
وهى اى حاجه بنعترض عليها نيجى ونكتب الحاجه دى
ونعطيها كارت أحمر ( معناها اننا رافضين الشىء ده )
مين هيقول كارت أحمر ؟؟؟
![]()