لمن ترفع كارتا أحمر .... ؟؟؟

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
للدنيا كلهااااااااااااااااااااااااا
 

منتهى ابشارة

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أبريل 2011
المشاركات
438
مستوى التفاعل
37
النقاط
0


سلام ونعمه يا اخوتى

كل سنه وانتم بردانين :smil15:
hwaml.com_1289204185_795.jpg


فكره موضوعى هى زى موضوع نفسك فى ايه انهارده
او سجل احساسك بكلمه
وهى اى حاجه بنعترض عليها نيجى ونكتب الحاجه دى
ونعطيها كارت أحمر ( معناها اننا رافضين الشىء ده )

مين هيقول كارت أحمر ؟؟؟
rote_karte.jpg
للذين يقتلون البشر وبعدها يقولون: (الله واكبر)
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
لضعف قلبي قدام .....
ولبعدي عن الهي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
للجرح والالم
 
أعلى