لعبة المسافات بين الحروف..

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
فينالجمله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

Mh@MihOo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
13 فبراير 2006
المشاركات
54
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
جمله ايه انا قولت الاجابه

لاتنظرناليّلكونيسوداءلانالشمسقدلوحتنيبنواميغضبواعل يّجعلونيناطورتالكروماماكرميفلمانطره

لا تنظرنا ليّ لكوني سوداء لان الشمس قدلوحتني بنوا مبغضبوا عليّ جعلوني ناطورت الكروم اما كرمي فلم انطره(نش6:1)
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
ماشيمانتبعدماتجاوبلازمتقولجملهمتشبكهبرضهعشانالليبعدكيجاوبعليها
 

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ماشيمانتبعدماتجاوبلازمتقولجملهمتشبكهبرضهعشانالليبع دكيجاوبعليها

ماشي مانت بعد ما تجاوب لازم تقول جمله متشبكه برضه عشان اللي بعدك يجاوب عليها


انتمستاصدالناسكلهايابلاكجيتار :36_1_3:
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
انت مستأصد الناس كلها يا بلاك جيتار؟؟
هههههههههه

ليهكدهداناحتيغلباناوياويولابهشولابنشوماشيجنبالحيط
 

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ليهكدهداناحتيغلباناوياويولابهشولابنشوماشيجنبا لحيط


ليه كده دانا حتي غلبان اوي اوي ولا بهش ولابنش و ماشي جنب ا لحيط



الحقوابلاكجيتاربيقولعلىنفسهايه
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
الحقوا بلاك جيتار بيقول على نفسه ايه

بقولايهيعنيهواناقلتحاجهغلطولامؤاخذه
 

catia

ان كان الله معنا فمن علين
عضو مبارك
إنضم
6 فبراير 2006
المشاركات
164
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
blackguitar قال:
الحقوا بلاك جيتار بيقول على نفسه ايه

بقولايهيعنيهواناقلتحاجهغلطولامؤاخذه

بقول ايه يعني هو انا قلت حاجه غلط ولامؤاخذه
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
فينجملتكياكاتياياجماعهحديفهمهماللعبهازاى
 

catia

ان كان الله معنا فمن علين
عضو مبارك
إنضم
6 فبراير 2006
المشاركات
164
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
blackguitar قال:
فينجملتكياكاتياياجماعهحديفهمهماللعبهازاى
فين اجملتك يا كاتيا يا جماعه حد يفهمهم اللعبه ازاي
ماشييابلاكجيتاربالراحهشويه
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
ماشى يا بلاك جيتار براحه شويه


هوفيهبراحهاكترمنكده
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
لانكلكمالذيناعتمدتمبالمسيحقدلبستمالمسيح


لان كلكم الذين اعتمدتم بالمسيح لبستم المسيح



طيب خدوا دى


((((((((((( علياولالطريقالزراعيوانتمسافرجابلتنيصبيهحلوهجوىوجميلهجويجلتواللةمانتيماشيه
 

bent_yaso3

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 أكتوبر 2006
المشاركات
601
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
على اول الطريق الزراعى وانت مسافر جابلتنى صبيه حلوه جوى وجميله جوى جلت ( حلفان)
ما انت مايشه
ايهالىبيحصلدهيامينوودهبرضهاسمهكلاماغانىوفيهاحلفاني
 

girl_in_jesus

سامحنى يا مخلصى
مشرف سابق
إنضم
10 يناير 2006
المشاركات
3,433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
فى بيت ابويا المخلص
على اول الطريق الزراعى وانت مسافر جابلتنى صبيه حلوه جوى وجميله جوى جلت ( حلفان)
ما انت مايشه
ايهالىبيحصلدهيامينوودهبرضهاسمهكلاماغانىوفيهاحلفاني

ايه الى بيحصل ده يا مينو برضه اسمه كلام اغانى وفيها خلفانى:yahoo: :t33:


خدوا دى بقي


((لاتنسانيسوعلاينساكويفكردائمافيحياتكوينتظريومرجوعكلهفلاتجعلهينتظركثيرا))

يا ساتتتر ده انا تعبت ربنا يستر على اللى بعدى
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
لا تنس ان يسوع لا ينساك و يفكر دائما في حياتك و ينتظر يوم رجوعك له فلا تجعله ينتظر كثيرا

مقولة جميلة يا جيرل

شعبيياربيبيناديتعالبنهضةفيبلاديتملاالصحراءوالواديونشوفكانتياقدوس
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
شعبي ياربي بينادي تعال بنهضة في بلاد يتملا الصحراءوالوادي ونش وفكانت ياقدوس
احسبكلخطوةعشانمتندمشفىحياتكلانالندماصعبشىء
 

bent_yaso3

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 أكتوبر 2006
المشاركات
601
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شعبي ياربي بينادي تعال بنهضة في بلاد يتملا الصحراءوالوادي ونش وفكانت ياقدوس
احسبكلخطوةعشانمتندمشفىحياتكلانالندماصعبشىء

احسب كل خطوه عشان ماتندمش فى حياتك لان الندم اصعب شئ
جميله اوى الجمله دى يا كيرو
لاتعتمدعلىالانسانحتىلاتعيشتعبانانظرالىاللهالحنانتجدالحبفىكلزمان
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
لاتعتمد على الانسان حتى لاتعيش تعبان انظر الى الله الحنان تجدالحب فى كل زمان

طيب حلوة خالص يا بنت يسوع
لولماكنمصريالوودتتاناكونمسيحيا
 

bent_yaso3

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 أكتوبر 2006
المشاركات
601
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
لو لم اكن مصريا لو وددت ان اكون مسيحيا
جميله وجديده يا كيرو وجديده
اسوىايهانامنغيريسوعحبيبىعايزاعيشعمرىتحترجله
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اسوى ايه انا من غير يسوع حبيبى عايز اعيش عمرى تحت رجله

جميلة يا بنت يسوع

طيب

بنتيسوعدايمامتميزةفيمشاركتهاربنايباركها
 
أعلى