- إنضم
- 30 ديسمبر 2005
- المشاركات
- 3,082
- مستوى التفاعل
- 38
- النقاط
- 0
فينالجمله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاتنظرناليّلكونيسوداءلانالشمسقدلوحتنيبنواميغضبواعل يّجعلونيناطورتالكروماماكرميفلمانطره
ماشيمانتبعدماتجاوبلازمتقولجملهمتشبكهبرضهعشانالليبع دكيجاوبعليها
ليهكدهداناحتيغلباناوياويولابهشولابنشوماشيجنبا لحيط
blackguitar قال:الحقوا بلاك جيتار بيقول على نفسه ايه
بقولايهيعنيهواناقلتحاجهغلطولامؤاخذه
فين اجملتك يا كاتيا يا جماعه حد يفهمهم اللعبه ازايblackguitar قال:فينجملتكياكاتياياجماعهحديفهمهماللعبهازاى
على اول الطريق الزراعى وانت مسافر جابلتنى صبيه حلوه جوى وجميله جوى جلت ( حلفان)
ما انت مايشه
ايهالىبيحصلدهيامينوودهبرضهاسمهكلاماغانىوفيهاحلفاني
شعبي ياربي بينادي تعال بنهضة في بلاد يتملا الصحراءوالوادي ونش وفكانت ياقدوس
احسبكلخطوةعشانمتندمشفىحياتكلانالندماصعبشىء