لسعة عقرب بس مش انا

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
علشان تعرف ياملك انى مظلومه فى مملكتك
احسن ياهانى وشهد شاهد من اهلها
امشى يامستفز بكرة تاخد لسعه:beee:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
طب ورينى العدل ياملك واحكم على هانى اقصى عقاب علشان هو مستفز هههههههههه
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
تحت امرك مع اني مش باخد اوامر من اميرات بس هعديهة *** حكمت عليك يا هاني بالزغزغة الابدية كركركركركركر هههههههههههههههه
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
انت بتغيظنى يعنى
ده انت وهو مستفزين بجد
روحوا الهى ماتبطلوا تضحكوا وتبقى ايامكوا سعيده دايما
مش انتوا بس طبعا لا الكل يارب:yahoo:
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
شكرا بس انا اولت عايكي اميرة مش من عامة الشعب المفروض ترحي ده تكلي ملكي
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
حااااااااااااااااضر
هفرح :t33:
كده حلووووووووو
ههههههههههههههههههههههه
 

maxyem

New member
إنضم
21 نوفمبر 2006
المشاركات
30
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا علي القصة الرمزية
ممكن نطبق الكلالم ده علي كتب زي بتاعة جورج حبيب بباوي وغيره من المخلرطقين
ويبقي الكتاب المقدس نافع للتعليم للتوبيخ والتأديب الذي في البر:
new8: :new8: :new8:
 

hany5000

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
247
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
وانا اللي كنت فاكرك هتكون معايا
 
أعلى