- إنضم
- 17 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 14,728
- مستوى التفاعل
- 310
- النقاط
- 0
رنا الرب يبارك محبيتيك وبشكريك انيك قبلتى الاعتزار وياريت تقبلينى اخ ليك وانتى هى من تستحق لقب ملكة الرمانسية
شكرا على اللقب واكيد انت اخ الي بالمسيح
رنا الرب يبارك محبيتيك وبشكريك انيك قبلتى الاعتزار وياريت تقبلينى اخ ليك وانتى هى من تستحق لقب ملكة الرمانسية
ايه كل الرومانسية دي
هو في كدة!!!!!!!!!!!
اعتقد ان ده بردو جزء من احتياج هي بجد بس لعتقد انها مش هتلاقي كل الحب في عنفوانه ده
ايه الكلام والرومانسية الجامدين دول يا رنا
دة فى الافلام العربى القديمة وبس
موضوع جميل يا رنا
تسلم ايدك
ميرررررسى على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
كلام جميل جداااااا يا رنا
واتمنى ان كل واحد فينا يعمل بالكلام دة مش بس الحبيبة وانما حتى الاصدقاء
رنا بجد انتى انسانة جميلة ولى الشرف انيك قبلتينى ليكى اخ ويا رب يعوضيك
اممممممممممممممم ميرسى كتير كلام جميل بس مين بيعمل كدا ياريت يكون دا موجود فعلا
ميرسى قمرنا يارنا ياعسل
كلام واقعي و يحدث و ليس مستحيل لكن لا اعتقد ان هو الحب كله..هو فقط نتيجة للاحساس القوي الذي يعطيه الحب
موضوع جميل
جميل يا رناااااااااا
معرفتش اقتبس ايه ولا ايه
رووووووووووووووووعه