كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
مرموووووووورة القمر
بجد مش عارفة اقولك اية
ولا اعتذر ازااااااااااااااى

بس انتى عارفة انه كان غصب عنى يعنى
انتى عارفة غلاوتك عندى ولا اية
ههههههههههه

بجد كان نفسى اعملك حفله كبيييييرة
بس هما سبقونى بس لما اشوفك تانى نعملها لايف بقى
ههههههههههه

كل سنة وانتى عسسسل وبخير يا حببتى
وربنا دايما يوفقك ويحققلك امانيكى
وعيد ميلادك الجاى يبقى مع ميييييييييين
هاااااااا
مييييييييييييين
معايا
ههههههههههههههه
وكمان مع اللى هيخطفك منى:(

يلا ربنا معاكى
وسنه حلوة مع يسوووووووووووع:)
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

مرموووووووورة القمر
بجد مش عارفة اقولك اية
ولا اعتذر ازااااااااااااااى

بس انتى عارفة انه كان غصب عنى يعنى
انتى عارفة غلاوتك عندى ولا اية
ههههههههههه

بجد كان نفسى اعملك حفله كبيييييرة
بس هما سبقونى بس لما اشوفك تانى نعملها لايف بقى
ههههههههههه

كل سنة وانتى عسسسل وبخير يا حببتى
وربنا دايما يوفقك ويحققلك امانيكى
وعيد ميلادك الجاى يبقى مع ميييييييييين
هاااااااا
مييييييييييييين
معايا
ههههههههههههههه
وكمان مع اللى هيخطفك منى:(

يلا ربنا معاكى
وسنه حلوة مع يسوووووووووووع:)

حبوبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى وانتى طيبة يابطة

وحشاااااااااااااانى ياقمررررررررررررررررررررررررررررررررررررررة

كل اللى عملتية وتعتذرى ياحبى دة كفاية موبايلى رقص من الرسايل والمكالمة اول مرة اعرف انة بيعرف يرقص بس الظاهر الفرحة بتعمل معجزات هههههههههههههههههههههههههههه

طبعا ياقمرررررررررر يارب نحتفل بية احنا الاربعة يعنى انا وانتى والاتنين التانين اللى هايخطفونا طبعا .. بس هانسامحهم ومش هانبلغ البوليس عنهم هههههههههههههههههههههههه

ميرسسسسسسسسسى ياجبنتى ياغاااااااااالية ربنا يخليكى لييييييييييييييا
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
252399800hy0.gif



احلي عيد ميلاد لاحلي مرمر
كل سنه وانتي طيبه يا حبي
وعقبال 10000000 سنه يارب
تحققي كل اللي تتمنيه في حياتك
وعقبال اللي في بالي يارب هههههههههه
بصي انا عارفه انه جايه متاخر
بس انتي عارفه زحمه الموصلات فا جيت في الصيام
قولت اجبلك حاجه صيامي
453381073qq7.gif



وهديتك طبعا يا مرمر المهم تقوليلي رايك فيها
284720534bp0.jpg
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

252399800hy0.gif



احلي عيد ميلاد لاحلي مرمر
كل سنه وانتي طيبه يا حبي
وعقبال 10000000 سنه يارب
تحققي كل اللي تتمنيه في حياتك
وعقبال اللي في بالي يارب هههههههههه
بصي انا عارفه انه جايه متاخر
بس انتي عارفه زحمه الموصلات فا جيت في الصيام
قولت اجبلك حاجه صيامي
453381073qq7.gif


وهديتك طبعا يا مرمر المهم تقوليلي رايك فيها

284720534bp0.jpg

ما لسة بدرى يابت انتى يابتتتتتتتتتت كنتى مختفية فيييييييييين انا قلت اغتالوووووووكى :t30:

وانتى طيبببببببببببببببببببة ياعمرررررررررررررررررررررى جيتى فى الصيام طب كنتى جبتى طبق شلولو معاكى :smil8: كل سنة وانتى طيبة يابطةةةةةةةةةة

حلووووووووووة قوووووى الهدية :Love_Letter_Open: اة ياحبى عقبال اللى فى بالنا كلنا ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Ferrari

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 يونيو 2008
المشاركات
2,943
مستوى التفاعل
29
النقاط
0
الإقامة
تحت اقدام المسيح
كـــل ســنة وأنتــــى طـــيبة

بقـــولها لأحلــــى أخـــت فـــى الدنيــــا

وعـــقبال مــــئة ســـنة

وآســف علــى التأخـــير




1465p67408ye0un3tn21fl3.gif


042cj01cd4.gif

12724qqne7l3eh0ol21iu2.gif


148cg91db7.gif


375456g4p8yvuqtusv71zn1.gif
 

SHAKSHK

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
القاهرة
بكل اللغات كل سنة وانت هنا:smil11::36_3_19:
كل سنة وانت طيبة
وعقبال 100000000000000000000(عدى بقىياقمر)سنة:36_15_15::36_3_11:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كـــل ســنة وأنتــــى طـــيبة


بقـــولها لأحلــــى أخـــت فـــى الدنيــــا

وعـــقبال مــــئة ســـنة

وآســف علــى التأخـــير





1465p67408ye0un3tn21fl3.gif


042cj01cd4.gif


12724qqne7l3eh0ol21iu2.gif

148cg91db7.gif


375456g4p8yvuqtusv71zn1.gif

وانت طيب يانصة ههههههههههههههههههههههههههههه
in_love.gif


ولا يهمك انا عارفة بقى زحمة المواصلات والمسافة البعيدة :a4:

حلوة قوى التورتة صيامى طبعا اكييييييييد
icon10.gif
وميرسى على الهدية شوز لذيذ ومتحرك هههههههههههههههههههههههه


ربنا يخليييييييييييييييك
heartcross.gif
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

بكل اللغات كل سنة وانت هنا:smil11::36_3_19:
كل سنة وانت طيبة
وعقبال 100000000000000000000(عدى بقىياقمر)سنة:36_15_15::36_3_11:

وانتى طيبة ياسكررررررررررررررررررررررررررر :Love_Letter_Send:

معقولة بكل لغات العالم دا انتى بقى مثقفة قوووووووى ههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يباركك ويخليييييييكى
cross02.gif
 
التعديل الأخير:

Ferrari

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 يونيو 2008
المشاركات
2,943
مستوى التفاعل
29
النقاط
0
الإقامة
تحت اقدام المسيح
وانت طيب يانصة ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههه عرفتينى يعنى مااااااااشي

ولا يهمك انا عارفة بقى زحمة المواصلات والمسافة البعيدة
ايه وانتى عارفة بقى تاكسي رايح ...والخ

حلوة قوى التورتة صيامى طبعا اكييييييييد
طبعاً صيامى ول يا ول

[وميرسى على الهدية شوز لذيذ ومتحرك /COLOR]

عيد ميلادك الجاى هاجبلك الفردة التانية طلما عجبتك

هههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليييييييييييييييك

ههههههههههههههههههههه

ويخليكى يا بانسي
 
أعلى