كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

the servant

بدور +علي+ نفسي
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2006
المشاركات
1,566
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
متكئ علي صدرة
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

023jc5.gif

كل سنة وانتي طيبة اختنا الغالية كل سنة ريدبانسي وانت مسنودة بقوة علوية اسمها فادي البشربة كل سنة وانتي منقوشة في كف سيدك ومحفوظة في حدقة عينة ومضلل عليكي ومبارك حياتك وسنة سعيدة مع رب المجد وكل اللي ما تحققش السنة اللي عدت عم يتحقق السنة دي,,بركة ستي العدرا وملاك اليوم
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
happy_birthday_nilpixel.jpg


كل سنة وانتي طيبة يا رداية

وعقباااااااااااال مليون سنة يا احلي مرمر

ويارب تبقي مبسوطة دايما

والسنة الجديدة تقضيها كلها مع الرب يسوع وتبقي مبسوطة دايما

انا عارف انك فرحانه انك كبرتي ههههه

يارب تبقي دايما فرحانه ومبسوطة يا اطيب ريد بانسي

ودي حاجة بسيطة كدا انتي عارفة بقي مش بحب اجئ وايدي فاضية

mh1ukp1i3i54is927xmy6opdw2tb5iow.jpg


HAPPY BIRTHDAY SWEET
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

023jc5.gif


كل سنة وانتي طيبة اختنا الغالية كل سنة ريدبانسي وانت مسنودة بقوة علوية اسمها فادي البشربة كل سنة وانتي منقوشة في كف سيدك ومحفوظة في حدقة عينة ومضلل عليكي ومبارك حياتك وسنة سعيدة مع رب المجد وكل اللي ما تحققش السنة اللي عدت عم يتحقق السنة دي,,بركة ستي العدرا وملاك اليوم

ميرسسسسسسسسسسسسى ياسرفنت

كلام جميل قووووووووووووووووى يا اعز اخ

ربنا يباركك ويخليييييييييييك ويحميك دايما بصلوات العذرا والقديسين
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

happy_birthday_nilpixel.jpg


كل سنة وانتي طيبة يا رداية

وعقباااااااااااال مليون سنة يا احلي مرمر

ويارب تبقي مبسوطة دايما

والسنة الجديدة تقضيها كلها مع الرب يسوع وتبقي مبسوطة دايما

انا عارف انك فرحانه انك كبرتي ههههه

يارب تبقي دايما فرحانه ومبسوطة يا اطيب ريد بانسي

ودي حاجة بسيطة كدا انتي عارفة بقي مش بحب اجئ وايدي فاضية

mh1ukp1i3i54is927xmy6opdw2tb5iow.jpg


HAPPY BIRTHDAY SWEET

طبعا مبسوطة انى كبرت وباكل لوحدى ههههههههههههههههههه

وانت طيب يا اخويا العزيزززززززززززززززززز

حلوووووووووووووة قوووووووى التورتة كريم دايما من يومك بصراحة :t30:

ربنا يباركك ويخليك
 

NaNo0o0o

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 أبريل 2008
المشاركات
189
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كل سنه وانتى طيبــــــــــــــــــــــــــــــــــــه يا قمر

وعقبال 150 سنه كفايه قوى عليكي :smil15:

ويارب تحققي السنه الجايه اللى مش عرفتى تحققيه السنه دى


ويالا حالا بالا حيو ابو الفصاد :big64::big64:


هيييييييييييييييييييييه

ههههههههههه

يالا مش هطول عليكي يا قمرى :36_3_15:

ويارب تكون سنه حلوه مع يسوع

وطبعا مش هنسي الهديه :36_3_11:

 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
كل سنة و انتى طيبة يا ريد

و عقبال 1000 سنة تعيشيهم فى سعادة مع المسيح

و تحققى كل احلامك ان شاء الله السنادى و نبقى نباركلك على العريس

و دى هديتى لسة خارجة من التوكيل على الشارع على المنتدى عدل

62161461pu2yuc0.jpg
 

rivo_vovo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 ديسمبر 2006
المشاركات
851
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كل سنه و انتى طيبه يا بت يا مرمر و عقبال مليووووووووووووووووووووووون سنه يا قمرى
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

018brcy0.gif


وعقبال 100 سنة فى رعاية الرب يسوع
وتحققى كل اللى بتتمنيه​
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كل سنه وانتى طيبــــــــــــــــــــــــــــــــــــه يا قمر


وعقبال 150 سنه كفايه قوى عليكي :smil15:

ويارب تحققي السنه الجايه اللى مش عرفتى تحققيه السنه دى


ويالا حالا بالا حيو ابو الفصاد :big64::big64:


هيييييييييييييييييييييه

ههههههههههه

يالا مش هطول عليكي يا قمرى :36_3_15:

ويارب تكون سنه حلوه مع يسوع

وطبعا مش هنسي الهديه :36_3_11:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبوبتىىىىىىىىىىىى وحشانى يابطة يارب تكونى بخير دايما

وبعدين اية 150 وكفاية دا انا كدة ابقى فى عز شبابى :t30: ههههههههههههههههههه

هدية مقبولة ياعمرىىىىى

ربنا يخليكى
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كل سنة و انتى طيبة يا ريد


و عقبال 1000 سنة تعيشيهم فى سعادة مع المسيح

و تحققى كل احلامك ان شاء الله السنادى و نبقى نباركلك على العريس

و دى هديتى لسة خارجة من التوكيل على الشارع على المنتدى عدل


62161461pu2yuc0.jpg

وانت طيب يارووووووووووووووووووووكى

يارب ياضنايا تباركلى على عتريس
in_love.gif
هههههههههههههههههههههه


وااااااااااااااااااااااااااااو هدييييييية رووووووووعة هابقى اديك لفة بيها ههههههههههههههههههههه

ربنا يخلييييييييييييييك
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

كل سنه و انتى طيبه يا بت يا مرمر و عقبال مليووووووووووووووووووووووون سنه يا قمرى

وانتى طيبة يا برشااااااااااامة ههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليكى ياقمررررررررررررررة وحشانى يابت انتى
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

018brcy0.gif


وعقبال 100 سنة فى رعاية الرب يسوع

وتحققى كل اللى بتتمنيه


وانتى طيبة ياجينااااااااااااا

عجبنى قوى اسمى شكلة حلو قوووووووووووووى
thumbs_up.gif


ربنا يخليكى
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

happy6vf2.gif


كل سنة وانتى طيبة ياقمر
يارب عقبال 100000000 سنة وانتى دايماً بخير وفرح وسلام

وتكونى السنة دى احسن من السنة اللى فاتت
وتكون حياتك الروحية زادت نمو
ربنا ينور حياتك دايماً
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

happy6vf2.gif


كل سنة وانتى طيبة ياقمر
يارب عقبال 100000000 سنة وانتى دايماً بخير وفرح وسلام
وتكونى السنة دى احسن من السنة اللى فاتت
وتكون حياتك الروحية زادت نمو

ربنا ينور حياتك دايماً

وانتى طيبة ياقمررررررررررررررررررررررررررررررررة

ربنا يخليكى ويباركك
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

HappyBirthday51.gif


مرمووووووووووووووووووووووووووووووورة
كل سنة وانتي طيبة حبيبتيييييي
وئعبال ال120 سنة ياااااااارب
وتحققي كل اللي بتتمنيه ياعسل
سنة حلوة عليييييييكي ^_^


birthday_graphics_34.gif
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

happybirthday51.gif


مرمووووووووووووووووووووووووووووووورة
كل سنة وانتي طيبة حبيبتيييييي
وئعبال ال120 سنة ياااااااارب
وتحققي كل اللي بتتمنيه ياعسل
سنة حلوة عليييييييكي ^_^


birthday_graphics_34.gif

حبىىىىىىىىىىىىىىىىى وحشانى ياقمرررررررررررررررررررة

وانتى طيبة ياحبيبتىىىىىىىىىىىىىىىى

ربنا يخليكى ليااااااااااااااااااااا
 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
happy-birthday-cake.jpg
كل ثانية وانتي طيبة يا مرمر و عبال100000 سنة يا قمر​

ودي احلى واكبر هدية ليكي يامرمر​
g1.jpg
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

happy-birthday-cake.jpg


كل ثانية وانتي طيبة يا مرمر و عبال100000 سنة يا قمر


ودي احلى واكبر هدية ليكي يامرمر​



g1.jpg




ميرسسسسسسسسسسسسسسى ياقمرررررررررررررررررررررررررررة

وانتى طيبة ياحبىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ميرسى قوى على الهدية بس دى افتحها ولا انط جواها واستخبى هههههههههههههههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

696411773.gif


كل سنة وانتى طيبة يا مرمر وعقبال 100000000 سنة

وتحققى كل احلامك

وانا جبتلك تورتاية صغنونة فيها شمع على اد عمرك يا مرمورة

وابقى اطفيهم على رااااااااحتك خالص واحنا معاكى ههههه

502846598.jpg


على راحتك احنا مش ورانا اى حاجة ههههههههههه

ومفيش هدية بقى كفاية عليكى التورتة والشمع اللى فيهااااااااا :)
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy

696411773.gif


كل سنة وانتى طيبة يا مرمر وعقبال 100000000 سنة

وتحققى كل احلامك

وانا جبتلك تورتاية صغنونة فيها شمع على اد عمرك يا مرمورة

وابقى اطفيهم على رااااااااحتك خالص واحنا معاكى ههههه

502846598.jpg

على راحتك احنا مش ورانا اى حاجة ههههههههههه


ومفيش هدية بقى كفاية عليكى التورتة والشمع اللى فيهااااااااا :)

وانتى طيبة ياحبىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
in_love.gif


اجى اقتلك يابت مش عايزة تورتة كرهت التورت كلها على الشموع على اعياد الميلاد اشد فى شعرى ياناس هههههههههههههههههههههههههههههههههه

انتى مصيبببببببببببة
icons33.gif
cry.gif


هههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرسى ياقمرررررة ربنا يخليكى
 
أعلى