رد على: كل سنه وانتى طيبه يااااااااااا red_pansy
كل سنة وانتي طيبة اختنا الغالية كل سنة ريدبانسي وانت مسنودة بقوة علوية اسمها فادي البشربة كل سنة وانتي منقوشة في كف سيدك ومحفوظة في حدقة عينة ومضلل عليكي ومبارك حياتك وسنة سعيدة مع رب المجد وكل اللي ما تحققش السنة اللي عدت عم يتحقق السنة دي,,بركة ستي العدرا وملاك اليوم
كل سنة وانتي طيبة اختنا الغالية كل سنة ريدبانسي وانت مسنودة بقوة علوية اسمها فادي البشربة كل سنة وانتي منقوشة في كف سيدك ومحفوظة في حدقة عينة ومضلل عليكي ومبارك حياتك وسنة سعيدة مع رب المجد وكل اللي ما تحققش السنة اللي عدت عم يتحقق السنة دي,,بركة ستي العدرا وملاك اليوم