- إنضم
- 20 يناير 2008
- المشاركات
- 7,756
- مستوى التفاعل
- 50
- النقاط
- 0
رد على: كل سنة وانتى طيبة يا مارينا
ينهار احمر واخضر واصفر ومطلعلوش شمس
كدة ياولاد مش حد يقالى
كل نة وانتى طيبة ياحبيبتى قلبلى
وبازن يسوع تبقى الاولة على طول بس لازم تقوليلناى
علشاتن نملى المنتدى كله زغاريط
وطبعا ياحبيبتى مش نسيت التورتة بس دى بالشكولاتة هكلها انا وانتى بس
سامعين انا وهيا بلاش تتطفل
ودى هديتك ياقمرتى
كدة ياولاد مش حد يقالى
كل نة وانتى طيبة ياحبيبتى قلبلى
وبازن يسوع تبقى الاولة على طول بس لازم تقوليلناى
علشاتن نملى المنتدى كله زغاريط
وطبعا ياحبيبتى مش نسيت التورتة بس دى بالشكولاتة هكلها انا وانتى بس
سامعين انا وهيا بلاش تتطفل
ودى هديتك ياقمرتى