كل سنة وانتى طيبة يا مارينا

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: كل سنة وانتى طيبة يا مارينا

ينهار احمر واخضر واصفر ومطلعلوش شمس

كدة ياولاد مش حد يقالى

كل نة وانتى طيبة ياحبيبتى قلبلى

وبازن يسوع تبقى الاولة على طول بس لازم تقوليلناى

علشاتن نملى المنتدى كله زغاريط

وطبعا ياحبيبتى مش نسيت التورتة بس دى بالشكولاتة هكلها انا وانتى بس

سامعين انا وهيا بلاش تتطفل

90272746zx8.jpg


ودى هديتك ياقمرتى

babyfirstbirthdaygifts3ts3.jpg
 

مارينا مسعود

New member
عضو
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
235
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ميرى ميرسى ميرسى وانتم طيبين انا بجد مش عارفة اقولكم اية وميرسى على الهدايا النكت دى بجد انا فرحانة قوى ميييييييييييرررررسىىىىىى
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
200705211202270.jpg


كل سنة وانتى طيبة يا قمر وعقبال مية سنة ومتزعليش مننا
تتعوض السنة الجاية ولا فى مناسبة نجاحك قريب يا رب وتبقى لسة معانا فى المنتدى
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
كل سنه وانتى طيبه ياقمر
معاش جت متاخر بس المواصلات زحمه بقى
ههههههههههههه

سنه حلوة مع يسوع
ويارب تحققى اللى نفسك فيه السنه دى
وتكون سنه سعيدى حلوة عليكى
وخدى الهديه دى

شمعه تحطيها فوق التورته
ههههههههههههه

129613_1200052193.jpg
 

الوداعة

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 يناير 2008
المشاركات
280
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
index4220imagecn4.gif

كل سنة وإنتى طيبة يا مرمورة يا جميلة يا عسولة
والسنة الجاية تحققى كل أحلامك
وتنجحى فى المدرسة
ونفرح بيكى يا سكر
indexphplt0.gif

 

بطوطه

New member
إنضم
14 نوفمبر 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كل سنة وانتى طيبة يا مارينا وعقبال مليون سنة

vXm01858.jpg
 

ايرينى جورج

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
1 ديسمبر 2007
المشاركات
1,387
مستوى التفاعل
17
النقاط
0
الإقامة
جوة حضنك يارب اسكن
كل سنة وانت طيبة يا مارينا وكل سنة بتعدى نشكر ربنا عليها بحلوها ومرها ويارب السنة الى جاية تيجى باحلى ابتسامة ليكى وربنا معاكى وعقبال0000 10 سنة
 

rana1981

I need you Lord
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
14,728
مستوى التفاعل
310
النقاط
0
كل سنة وانتي طيبة​
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
كل سنه وانتى طيبه

ربنا يجعلها سنه سعيده عليكى
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ده بتاع السنة اللي فاتت
بس كل سنة وانت طيبة
كل سنة​
 
أعلى