رد على: قول امين او متقولش امين
والله دا رأيى و انا قلتة بصراحة
ولماذا اللوم على المسلمين اذا طالما ان امين هنا للمسيحيين فقط
يعنى ربنا بيرحم المسيحيين فقط اللى بيأمنوا بان سيدنا عيسى عليه السلام ( السيد المسيح ) هو الله لو مكنش كده يبقى مفيش رحمه
وياريت كمان مفيش لوم على المسلمين
والله دا رأيى و انا قلتة بصراحة