اولا شكراا ليكى على الموضوع
ثانيتا الشاب ده رجع للنور بعد ما كان فى الظلمه واديكم شوفتم المسلمين ميعرفوش حاجه عننا غير ان احنا بنسكر و بنزنى وبنضرب الى بيدخل الكنيسه
فهيهات انهم يعرفوا الطرق الحق غير الى ربنا اراد ان ينور طريقه لانه راى فيه انه قادر على تحمل الصعاب
فصلوا للرب لكى ينير طرق من يريد الرجوع اليه
و شكراا
ثانيتا الشاب ده رجع للنور بعد ما كان فى الظلمه واديكم شوفتم المسلمين ميعرفوش حاجه عننا غير ان احنا بنسكر و بنزنى وبنضرب الى بيدخل الكنيسه
فهيهات انهم يعرفوا الطرق الحق غير الى ربنا اراد ان ينور طريقه لانه راى فيه انه قادر على تحمل الصعاب
فصلوا للرب لكى ينير طرق من يريد الرجوع اليه
و شكراا